رويكرد‌هاي تازه در دستوركار مديرعامل شهر جديد پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مديرعامل شهر جديد پرند با تاكيد براينكه اراده دولت بر تكميل واحدهاي نيمه‌تمام مسكن‌مهر، در بالاترين سطح ممكن در پرند به عنوان پايتخت مسكن‌مهر محقق خواهد شد، برنامه‌ها و سياست‌هاي تازه براي اجرا در شهر جديد پرند را تشريح كرد.

به گزارش روابط‌عمومي شركت عمران شهر جديد پرند، مهندس باران هاشم‌زهي بعد از حدود دو هفته از انتصابش در سمت مديرعامل شهر جديد پرند، اعلام كرد: با شناختي كه پيش‌تر بواسطه عضويت در هيات‌مديره شركت عمران پرند از اين شهر داشتم و همچنين بررسي‌هاي فشرده‌اي كه طي 15 روز اخير از وضع موجود اين شهر بخصوص پروژه‌هاي مسكن‌مهر انجام داده‌ام، با توجه به اهداف از قبل ترسيم‌شده براي پرند، تلاش خواهيم كرد دو موضوع را طي دوره جديد در سرلوحه فعاليت‌هاي شركت عمران شهر جديد پرند قرار دهيم.
هاشم‌زهي تصريح كرد: پيش‌شرط توسعه شهر جديد پرند و سرعت گرفتن‌ فعاليت‌هاي عمراني و همچنين اقدامات غيرعمراني در اين شهر، عبارت است از رعايت اصل هماهنگي، همسويي و همكاري همه‌جانبه با همه دستگاه‌ها،نهادها،علما،معتمدين وبزرگان كه اين موضوع در چند روز اخير براي اجرا به همكاران شركت عمران ابلاغ شده است.

مديرعامل پرند درباره موضوع دوم افزود: پرند در سال‌هاي اخير بواسطه حجم وسيع ساخت‌وسازهاي مسكن‌مهر از نظر كمي و كالبدي به اندازه زيادي رشد كرده اما به لحاظ شاخص‌هاي كمي و مهم شهري در جايگاه مطلوب قرار ندارد و نياز به انجام فعاليت‌هاي غيركالبدي براي توسعه شهر جديد پرند از اين منظر فوق‌العاده زياد احساس مي‌شود. لذا يكي از اولويت‌هاي كاري پرند را در اين دوره، كيفيت‌بخشي به محيط‌هاي شهري و برنامه‌ريزي براي عملياتي كردن مفاهيم اقتصاد شهري، اشتغال و همچنين مباحث فرهنگي و اجتماعي محله‌ها به خصوص محله‌هايي كه مجتمع‌هاي مسكوني‌مهر در آنها شكل گرفته است، تشكيل مي‌دهد.

مدير عامل شهر جديد پرند همچنين با اشاره به تاكيد اخير وزير راه‌وشهرسازي مبني بر توجه مديران شهرهاي جديد به موضوعات مرتبط با شهرسازي و معماري گفت: در پرند سعي خواهيم كرد ساخت‌وساز جديدي به گستردگي مسكن‌مهر اجرا نكنيم و مجموعه فعاليت‌هايي كه در اين حوزه (كالبدي) قرار است اتفاق بيفتد را به سمت تكميل پروژه‌هاي مسكن‌مهر متمركز كنيم.

براساس اين گزارش، مهندس باران هاشم‌زهي درباره پروژه‌هاي مسكن‌مهر نيز گفت: ماموريت‌هايي براي سازمان ارايه‌كننده خدمت در حوزه مسكن‌مهر در شركت عمران شهر جديد پرند در شرف تدوين است كه بزودي جزئيات آن اعلام خواهد شد. همچنين جدول زماني تكميل اين پروژه‌ها به همراه تاسيسات زيربنايي و خدمات روبنايي محله‌هاي مسكن‌‌مهر نيز در حال تهيه توسط معاونت‌‌هاي مربوطه است و بعد از مشخص‌شدن زمان افتتاح‌ها بصورت شفاف به مردم اعلام خواهد شد.

هاشم‌زهي در پايان تاكيد كرد: رويكرد دولت تدبير و اميد در بحث افتتاح‌ و تحويل مسكن‌مهر، برقرار شدن همه نوع شرايط زندگي در واحدها شامل خدمات زيربنايي مثل آب و برق و گاز و سيستم فاضلاب و همچنين تاسيسات روبنايي در مقياس محله‌اي است و به همين خاطر برنامه‌ريزي در شركت عمران پرن براي افتتاح‌ها متناسب با اين سياست در حال بروزرساني است.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');