فراخوان طراحی بهترین شعار و تابلو ورودی برای شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرنگار همشهری: شهرداری طی فراخوان عمومی از کلیه شهروندان و علاقه مندان درخواست کرد پیشنهادات خود را به منظور انتخاب شعاری زیبا برای شهر پرند و همچنین طراحی تابلو و سازه ورودی شهر ارایه دهند.

علیرضا فاتحی نیا سرپرست شهرداری پرند ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی حوزه فرهنگی  اجتماعی شهرداری پرند، شعارهای پیشنهادی بایستی ویژگی هایی نظیر روانی، سادگی و اختصار را داشته و تابلو ورودی شهر به گونه ای طرح شود که ارتقاء دهنده ارزش فرهنگی خاصی در بین شهروندان در رابطه با مسائل شهروندی باشد.

مهندس فاتحی نیا ادامه داد: همچنین بیان ارزش خدمات شهرداری و بیان ارزش شهر پرند در کنار تقویت همکاری های بیشتر شهروندان و شهرداری باید از دیگر ویژگی های ضروری شعارهای ارسالی و طرح المان های پیشنهادی  باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، شهرداری پرند از تمامی شهروندان و کارکنان شهرداری پرند درخواست کرده است که بهترین طرح و عبارات خود را از طریق فرم ارائه پیشنهاد، به واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند تحویل نمایند.

 

فراخوان طراحی بهترین شعار و تابلو ورودی برای شهر پرند

 

سرپرست شهرداری پرند اضافه کرد: در فراخوان انتخاب بهترین جمله و بهترین طراحی تابلو ورودی برای شهر پرند از بین  پیشنهادات رسیده در این خصوص، به بهترین شعار منتخب  و طراحی المان ورودی شهر جایزه نفیسی تعلق می گیرد و به نحو شایسته ای از طراح آن تقدیر به عمل خواهد آمد. 

وی همچنین اعلام کرد: مهلت ارسال آثار از ۱ تا ۱۰ دی ماه سال جاری است و علاقه مندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن ۵۶۷۲۳۰۱۴  و یا به صورت حضوری به واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری پرند واقع در میدان بصیرت، ساختمان شهرداری مراجعه نمایند. 





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،شهر،جدید،پرند،شهر جدید پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 26 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');