دولت با پیامدهای هرج و مرج در حوزه مسکن مواجه است؛ میراث دار مسکن مهر هستیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شهرهای جدید پردیس و پرند در مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است گفت: پیامدهای آن را شهر تهران با این حجم از تراکم و هوای آلوده باید تحمل کند.

پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي نوشت: عباس آخوندی در چهاردهمین «همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران» با بیان اینکه در حوزه مسکن مهر به تعهدات خود پایبند هستیم گفت: میراث دار مسکن مهر هستیم و خود را جای خریداران واحدهای مسکن مهر قرار می‌دهیم.

عباس آخوندی گفت: متاسفانه مسکن به شکل گسترده ای با سیاست گرده خورده و این امر باعث شده بخش عمده ای از متفکران حوزه مسکن را از دست بدهیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های سیاست‌های توسعه مسکن اظهار کرد: جای تاسف دارد که همایشهای این گونه به دلیل یک نوع دل مردگی با استقبال زیادی مواجه نمی شود. خاطرم هست اولین، دومین و سومین همایش سیاست‌های توسعه مسکن را در همین سالن در سال‌های 73، 74 و 75 برگزار کردیم و آن زمان این سالن مملو از جمعیت بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به از بین رفتن اعتماد جامعه علمی به نظام سیاستگذاری توضیح داد: باید این اعتماد به جامعه علمی بازگردانده شود.

وی درباره سیاستهای شهری و مسکن گفت: شهرها و واحدهای مسکن ما قابلیت زندگی باید داشته باشند. آیا شهرهای ما قابل زندگی هستند؟ ما در مقطعی از توسعه شهری در ایران هستیم که باید درباره قابلیت زندگی در شهر بیاندیشیم.

وی افزود: قابلیت جا به جایی در سطح شهرها یکی دیگر از نکات مد نظر است. ما به یک موقعیت 25 هزار نفری و چند خیابان می گوییم شهر و به کلانشهر تهران هم شهر می گوییم، حال آنکه جا به جایی از یک نقطه به نقطه دیگر تهران حتی بیش از دو ساعت به طول می انجامد بنابراین درباره مفهوم قابلیت جا به جایی که شامل زندگی روزمره٬ مواقع حوادث و حتی کالا می‌شود باید گفتگو کرد.





:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،شهر،جدید،پرند،شهر جدید پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 26 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');