تکمیل پروژه‌های مسکن مهر “هسا” از سال ۹۲ به بعد تقریبا متوقف شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش «پرند پرس»، پروژه‌های مسکن مهر که از ماه‌های پایانی دولت دهم کند شده بود، با گذشت بیش از یک سال و نیم از دولت یازدهم هنوز سرعت نگرفته و در برخی موارد، پروژه‌ها تقریباً متوقف شده است.

پروژه‌های مسکن مهر پرند نیز از این قاعده مستثنی نیست و ساخت پروژه‌ها در سال ۹۳ به‌کندی پیش رفته است.

هرچند مسئولان مسکن مهر پرند و وزارت راه و شهرسازی، عدم واریز آورده‌های متقاضیان را یکی از دلایل کند شدن ساخت پروژه‌ها عنوان می‌کنند، ولی در مواردی هم که آورده متقاضیان واریز شده است، ساخت مسکن مهر سرعت نگرفته و شاید کندتر از قبل شده است.

یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر پرند که ساخت بیش از ۵هزار مسکن مهر در آن در جریان است، پروژه هسا نام دارد که همانند دیگر پروژه‌های مسکن مهر از سال ۹۲ کند و در برخی موارد متوقف شده است.

بر اساس پیگیری‌هایی که خبرنگار تسنیم داشته است، بخش عمده پروژه‌های مسکن مهر هسا از ابتدای سال ۹۳ تاکنون تغییر چندانی نداشته و بیشتر واحدهای مسکن مهر این پروژه دچار هیچ تغییری در این مدت نشده‌اند و دست‌نخورده باقی مانده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر هسا اعلام کرده‌اند که آورده‌های خود را نه‌تنها در سقف ۱۱میلیون تومانی قرارداد اولیه، بلکه تا سقف ۱۶ میلیون تومان که پس از اعلام افزایش قیمت تعیین شده بود، واریز کرده‌اند و حتی از حساب آنها در سال جاری در چندین مرحله برداشت شده است. البته ممکن است برداشت‌هایی که از حساب بانکی متقاضیان شده است، هنوز در اختیار شرکت هسا قرار نگرفته باشد که لازم است در این خصوص وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند سریعتر اقدام کنند.

دست‌نخورده ماندن پروژه‌های هسا در پرند در حالی است که طبق اعلام شرکت عمران پرند، باید بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری و بقیه واحدها حداکثر تا شهریور سال آینده واگذار شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد، اگر روند ساخت مسکن مهر همانند سال جاری باشد، به واگذاری این واحدها تا پایان سال آینده هم امیدی نیست.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر هسا، شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 1 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');