افزایش 16 میلیون تومانی قیمت نهایی مسکن مهر "کیسون" پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام قیمت نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهر پرند اعلام شد که بر اساس آن قیمت نهایی مسکن مهر 4 پروژه کیسون، توسار 1، آبادگران ری‌نو و نوآوران اسکان قم مشخص شد. مطابق جدول افزایش قیمت پروژه‌های "کیسیون" با 39 میلیون و 871 هزار تومان بالاترین و پروژه "آبادگران ری‌نو" نیز با 19 میلیون و 400 هزار تومان کمترین قیمت را دارند.

اما نکته قابل توجه در قیمت‌های نهایی مسکن مهر پرند مربوط به قیمت واحدهای پروژه کیسون است که به‌طور قطع متقاضیان این واحدها را شوکه خواهد کرد. به‌عنوان مثال در حالی قرار بود قیمت تمام شده واحدهای 75.13 مترمربعی 16.5 میلیون تومان باشد که در قیمت‌های نهایی شرکت عمران پرند این واحدها حدود 33 میلیون تومان اعلام شده است.

 یکی از متقاضیان مسکن مهر پرند در این‌باره به تسنیم گفت: حدود سه سال پیش برای واحد 75.13 متری پروژه کیسون 11 میلیون تومان پرداخت کردم و قرار شد آنرا یکسال بعد تحویل بگیرم.

 وی با بیان این‌که مراجعات فراوانی به شرکت عمران پرند برای تحویل واحد داشته‌ام، افزود: این در حالی بود که اعلام شد به دلیل افزایش تورم و تاثیر آن روی قیمت مصالح ساختمانی و دستمزدها متقاضیان مسکن مهر باید مبالغ بیشتری را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: باوجود تمام مشکلات مبلغ مورد نظر شرکت عمران پرند (4 میلیون و 600 هزار تومان) را واریز کردم  و قرار شد باقیمانده قیمت تمام‌شده یعنی حدود 1یک میلیون و 700 هزار تومان را در زمان تحویل واحد پرداخت کنیم.

 این متقاضی مسکن مهر با بیان این‌که به ما وعده تحویل واحد را آذرماه امسال داده بودند، تصریح کرد: با توجه به این‌ مسئله منتظر اعلام شرکت عمران برای واریز مابقی قیمت تمام شده جهت تحویل واحد بودم، اما علی‌رغم مراجعات متعدد به این شرکت هیچ خبری از تکمیل و تحویل واحد مسکن مهرم نبود.

وی با انتقاد از وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان شرکت عمران پرند، گفت: انتظار افزایش قیمت حداکثر 5 میلیون تومانی مسکن مهر را داشتم،‌ این در حالی است که واحد 75.13 مترمربعی بنده مشمول افزایش بیش از 16 میلیون تومانی شده است. چه اتفاقی افتاده که متقاضیان مسکن مهر باید دو برابر قیمت اعلام شده با احساب افزایش قیمت برای یک واحد 75 متری پرداخت کنند.

به گزارش تسنیم، افزایش شوک‌آور قیمت مسکن مهر پرند در حالی است که چند روز پیش شورای پول و اعتبار با افزایش 5 میلیون تومانی سقف فردی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر موافقت کرد. به نظر می‌رسد دلیل تعلل چندماهه در اعلام قیمت نهایی، انتظار برای موافقت دولت با افزایش تسهیلات مسکن مهر و کاهش فشار ناشی از واکنش‌ها به افزایش دو برابری قیمت‌ نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهر جدید پرند بوده است.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 22 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');