افزایش ۵ میلیونی وام مسکن مهر ابلاغ نشده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه هنوز دستورالعمل افزایش پنج میلیون تومانی سقف وام مسکن مهر ابلاغ نشده است، گفت: افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن مهر شامل حال ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر می شود.

 باران هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که چه تعداد مسکن مهر در پرند شامل افزایش 5 میلیون تومانی وام می‌شوند، گفت: به هر حال افزایش وام مسکن مهر شامل حال واحدهایی که در حال تکمیل و منتظر واریز آورده هستند خواهد شد اما هنوز دستورالعمل این افزایش در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما نیز خبر افزایش سقف وام را از رسانه ها شنیده ایم،افزود:به نظر می رسد 60 هزار مسکن مهر در پرند این افزایش سقف وام شامل حالشان شود.

به گفته وی، 1900میلیارد تومان از وام‌های 20 و 25 میلیون تومانی تا به امروز جذب پروژه‌های مسکن مهر پرند شده است.

هاشم‌زهی خاطرنشان کرد: افزایش میزان وام مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان در قدرت آورده متقاضیان تاثیرگذار خواهد بود و این مبلغ می‌تواند کمکی برای کاهش فشار اقتصادی به خانواده‌ها موثر باشد.

هاشم زهی در پاسخ به این سئوال که تا پایان سال جاری چه تعداد مسکن مهر افتتاح می شود، گفت:امیداوریم که تا دهه فجر 10 هزار مسکن مهر تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شهر جدید پرند ادامه داد:به همین میزان هم واحد مسکونی مهر بدون اشتراک آب، برق  و گاز را تکمیل می کنیم و منتظر می مانیم تا دستگاه‌های متولی اقدام به نصب انشعابات کنند.

بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار هفته گذشته با افزایش سقف وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان موافقت کردند.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 22 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');