کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت نهایی ۱۲ پروژه شهر پرند/ انتظار برای دستورالعمل بانک مرکزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در حالی که بانک مرکزی سقف وام مسکن مهر را از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش داده است، مدیر عامل شهر جدید پرند می گوید که منتظر ابلاغ دستورالعمل هستیم تا به همان میزان از آورده متقاضیان کسر شود.
 

به گزارش سرویس اقتصادی تفتان ما،باران هاشم زهی در پاسخ به این سئوال که شرکت عمران شهر جدید پرند به تازگی قیمت های نهایی ۸ پروژه از واحدهای مسکن مهر در این شهر را ابلاغ کرده، آیا این قیمت ها با ابلاغ دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن مهر کاهش می یابد، گفت: قطعا با ابلاغ دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن مهر از سوی بانک مرکزی قیمت نهایی این واحدها کاهش می یابد و آورده متقاضیان نیز کم خواهد شد.

وی افزود: هنوز دستورالعمل این ابلاغیه به دست ما نرسیده است و منتظر این دستورالعمل هستیم.

هفته گذشته بانک مرکزی با پی گیریهای وزیر راه و شهرسازی با افزایش سقف وام مسکن مهر موافقت کرد و سقف آن را از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش داد.

در دو روز گذشته شرکت عمران پرند قیمت نهایی ۱۲ پروژه را در حالی اعلام کرده است که به گفته هاشم زهی مدیر عامل شهر جدید پرند اگر این واحدها شامل آن افزایش سقف وام مسکن مهر شوند، از میزان آورده متقاضیان و قیمت نهایی به همان میزان (۵ میلیون تومان) کسر خواهد شد.

منبع: فارس





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 27 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');