اجازه سلب امتیاز متقاضیان مسکن مهر به علت ضعف مالی را نمی‌دهیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






متقاضیان مسکن مهر به علت تاخیر در پرداختی‌ها سلب امتیاز نمی‌شوند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، هفته گذشته این مطلب را عنوان کرد. او در این زمینه گفت: هیچ پیمانکاری حق سلب امتیاز متقاضی را ندارد. نهایتا به دلیل ضعف مالی متقاضیان باید به آنها وقت داده شود یا به صورت اقساطی مبلغ دریافت گردد. به دنبال این موضوع، برخی متقاضیان طرح مسکن مهر پرند (پروژه کیسون) در تماس با روزنامه اعلام کردند: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند پیامکی برای آنها ارسال کرده که در صورت عدم واریز مانده اگر اقدام نشود حسب مواد قرارداد پیش‌فروش با شما برخورد خواهد شد که سلب امتیاز متقاضی یکی از این موارد است.
احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر دیروز نشستی خبری پیرامون مسائل مسکن مهر برگزار کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار کیهان مبنی بر اینکه شما هفته گذشته اعلام کردید متقاضیان مسکن مهر به علت تاخیر در پرداختی‌ها سلب امتیار نمی‌شوند، اما شرکت عمران شهر جدید پرند پیامکی با این مضمون به متقاضیان ارسال کرده است. قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پاسخ گفت: البته این مطلب درست است و باید پیمانکاران با متقاضیان راه بیایند و حتی به‌صورت اقساطی اگر می‌توانند بقیه مانده را دریافت کنند ولی کسی سلب امتیاز  نمی‌شود. وی افزود: همچنین افرادی هستند که آورده اولیه‌شان بسیار پایین و در حد یک تا دو میلیون تومان است که نمی‌‌توان پروژه‌ای را به خاطر یک یا چند نفر معطل نگه داشت که به‌طور طبیعی این متقاضیان سلب امتیاز خواهند شد. اما کسانی‌که آورده را تکمیل کرده و در ادامه با مشکل روبرو هستند باید به آنها فرصت داده شود.
تامین بودجه خدمات زیربنایی
قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر گفت: با حضور نمایندگان وزارت راه،‌ وزارت نیرو و سازمان مدیریت لزوم تامین 5600 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و 5000میلیارد تومان برای خدمات روبنایی تقدیم شد که در کمیسیون عمران به تصویب رسید و منتظر تصویب آن در کمیسیون تلفیق هستیم.
اصغری مهرآبادی اظهار داشت: از 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر که قرارداد آنها تنظیم شده ساخت یک میلیون و 680 هزار واحد به اتمام رسیده و تلاش می‌‌کنیم عملیات ساخت 90 درصد واحدها تا پایان سال 94 به اتمام برسد.
مهرآبادی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 250 هزار واحد افتتاح شده است،‌گفت: 200 هزار واحد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که افتتاح آنها از هفته آینده آغاز می‌شود. فقط در یک استان در این مدت افتتاح مسکن مهر نداریم که استان بوشهر است، اما اخیرا 6500 واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شده است.
قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر گفت: در این مدت برای یک میلیون و 368 هزار واحد دفترچه اقساط صادر شده است.
وی بیان کرد: تا امروز 4700میلیارد تومان وصول اقساط داشتیم؛ 3 سال تنفس پرداخت اقساط بوده که فروش اقساطی و وصول اقساط به اجرای سریع پروژه‌ها کمک می‌کند.
مهرآبادی ادامه داد: در ابتدای دولت یازدهم 340 هزار واحد متوقف و 85 هزار واحد فاقد متقاضی داشتیم که با برگزاری جلسات مختلف 220 هزار واحد متوقف، فعال شد، ضمن آنکه 120 هزار واحد متوقف باقی‌‌‌مانده نیز از طریق شیوه‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن فعال می‌شود.
قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر بیان کرد: از 85 هزار واحد فاقد متقاضی مشکل 45 هزار واحد رفع شد و 40 هزار واحد باقی‌مانده نیز به زودی دارای متقاضی می‌شوند.
وی با اشاره به مصوبات شورای پول و اعتبار برای مسکن مهر بیان کرد: افزایش سقف تسهیلات از 48 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان برای پروژه های قبلی و افزایش تسهیلات از 20 میلیون تومان به 25میلیون تومان یکی از این مصوبات بود.
وی اظهار داشت: دومین مصوبه ما افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بانکی از 15 به 20 سال بود.
قائم‌مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر گفت: در کنار بانک مسکن که سود تسهیلات آن برای مسکن مهر 4، 7 و 9 درصد بود هماهنگ کرده‌ایم ، تا سایر بانک‌‌های عامل نیز تسهیلات با همین نرخ‌ها ارائه دهند.
وی با بیان اینکه برای افزایش تسهیلات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان از سال 91 پیگیری می‌‌کردیم گفت: استان‌های هرمزگان، گیلان، البرز و آذربایجان غربی از سال گذشته و به تازگی در بقیه استان‌ها سقف تسهیلات مسکن مهر به 30میلیون تومان رسید.
مهرآبادی بیان کرد: در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان وزارت راه، وزارت نیرو و سازمان مدیریت کمیسیونی تشکیل و مقرر شد، اعتبارات مورد نیاز خدمات زیربنایی و روبنایی برای مسکن مهر تامین شود. قائم‌مقام  وزیر راه در طرح مسکن مهر گفت: برای خدمات زیربنایی 5600 میلیارد تومان و برای خدمات روبنایی 5000 میلیارد تومان اعتبار لازم بود که تقدیم و مقرر شد، در لایحه بودجه درج شود.
وی بیان کرد: این موضوع در کمیسیون عمران به تصویب رسیده و به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است.



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 27 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');