معاون استاندار تهران: شورای پرند یک فروشنده مصالح ساختمانی را برای تصدی شهرداری معرفی کرده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






IMG14242360

به گزارش خبرنگار «پرند پرس»، حسن کریمی در مراسم معارفه “مسعود مختاری” شهردار جدید رباط کریم در پاسخ به گلایه ولی الله حسنلو رئیس شورای شهر رباط‌کریم مبنی بر اینکه پروسه تایید شهرداران انتخابی طولانی است، اظهارداشت: وقتی اعضای شورا افراد توانمند را معرفی نمی‌کنند این وضعیت طبیعی است. ما پیش از این نسبت به انتخاب افراد توانمند و دارای سابقه به شوراها تذکر داده بودیم این در حالی است که پروسه تایید آقای مختاری حدود ۲۰ روز زمان برد.

وی با بیان اینکه ما قانونا حق دخالت در امور شوراها و صرفا انتخاب شهرداران را نداریم، گفت: این تذکر را نیز به شورای شهر پرند داده‌ایم. چندی پیش رئیس شورای شهر پرند و یکی از اعضای شورا به ما اعلام کردند که برای انتخاب شهردار به چهار گزینه رسیده ایم، که بنده همان جا اعلام کردم که ما حق دخالت در این موضوع را نداریم. اما نظر خواستند و بنده با توجه به سوابق گزینه‌های مطرح شده دو گزینه را حذف کردم . یکی از این دو گزینه مدرک تحصلیش مشکل داشت و دیگری سابقه کار مدیریتی نداشت. این افراد یه جهت شخصیتی مشکلی ندارند اما شهردار باید فردی با تجربه باشد.

کریمی خطالب به حضار گفت: اگر شما بودید آیا شخصی را که تنها سابقه کاریش در حوزه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی است انتخاب می کردید؟!!( که با خنده حضار همراه شد).

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: از همین جا به شورای پرند اعلام می‌کنم که اگر می‌خواهند در موضوع انتخاب شهردار دچار حاشیه نشوید گزینه مناسب و با تجربه‌ای را انتخاب کنید.

شورای پرند پیش از انتخاب گزینه فعلی “علی نعمتی” را به عنوان گزینه معرفی کرده بوند که هشت سال عضو شورای شهر بوده و یک سال نیز قائم مقام شهردار کلانشهر همدان را در کارنامه دارد. اما با طولانی شدن پروسه تایید علی نعمتی و اختلافاتی میان اعضای شورا بر سر انتخاب وی نهایتا شخص دیگری را به عنوان گزینه معرفی کرده‌اند که انتخاب گزینه جدید با واکنش معاون عمرانی استاندار همراه شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');