فشار بی حساب و کتاب به متقاضیان مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش «پرند پرس»، وطن امروز نوشت: پس از افزایش ۱۲ میلیون تومانی واحدهای مسکونی پردیس که با تلاش مجلس قرار شد این افزایش قیمت منتفی شود، این بار در پرند قرار است متقاضیان مسکن‌مهر کمتر از یک هفته آورده‌های خود را واریز کنند. درحالی قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی پیش از این از تقسیط مانده واریزی متقاضیان مسکن‌مهر پرند خبر داده بود که اخیراً شرکت عمران پرند با ارسال پیامکی به متقاضیان به آنها یک هفته برای واریز مانده آورده مهلت داد… در حالی قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی بر «کان لم‌یکن» شدن ضرب‌الاجل تعیین شده توسط شرکت عمران پرند برای واریز مابقی آورده متقاضیان تأکید دارد که این شرکت در این رابطه به متقاضیان اولتیماتوم داده است.
ماجرا از این قرار است که شرکت عمران پرند از یکشنبه‌شب هفته پیش با ارسال دو پیامک به متقاضیان مسکن‌مهر پروژه کیسون از آنها خواسته نسبت به واریز مابقی آورده براساس جدول منتشر شده طی ۷ روز اقدام کنند،‌ در غیر این‌صورت براساس مفاد قرارداد عمل می‌شود.
در یکی از پیامک‌های شرکت عمران پرند خطاب به متقاضیان تأکید شده؛ «متقاضی محترم پروژه کیسون نظر به آماده شدن ابنیه واحد جنابعالی، شایسته است ضمن مراجعه به سایت شرکت عمران به‌آدرس www.parand-ntoir.gov.ir و رؤیت مانده واریزی واحد (و در صورت عدم واریز آن تاکنون) جهت واریز اقدام نمایید، در غیر این‌صورت حسب مواد ۵-۸، ۵-۷، ۵-۳ قرارداد پیش‌فروش با شما برخورد خواهد شد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند.» در پیامک دیگر نیز تأکید شده؛ «متقاضی محترم پروژه کیسون با عنایت به آماده شدن واحد جنابعالی، شایسته است نسبت به مراجعه به کارگزاری شرکت عمران پرند جهت طی مراحل اداری تحویل واحد خود ظرف مدت ۷ روز اقدام فرمایید. بدیهی است در صورت عدم مراجعه براساس مفاد قرارداد عمل خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 12 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');