سامانه نقل و انتقال مسکن مهر راه‌اندازی شد؛ انحلال تعاونی‌های متخلف مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به راه اندازی سامانه نقل و انتقال مسکن مهر گفت: امیدواریم با فعالیت این سامانه از دخالت دلالان در نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر جلوگیری شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوشت: احمد اصغری‌مهرآبادی درباره آخرین وضعیت سامانه خرید و فروش مسکن مهر اظهار کرد: نرم‌افزار نقل و انتقال مسکن مهر فعال شده در حالی‌که پیش از این فروش اقساطی مسکن مهر به صورت دستی بود و فعال شدن این سامانه با هدف جلوگیری از معاملات غیررسمی و کوتاه کردن دست دلالان انجام گرفت.

وی ادامه داد: برای نقل و انتقال مسکن مهر از طریق این سامانه دستورالعمل‌های متعددی ابلاغ شد که طبق آن ابتدا پرونده متقاضیان در بانک بررسی می‌شود و اگر بدهی معوق داشته باشند باید تسویه کنند.

به گفته مهرآبادی اگر مسکن مهر مورد نظر متقاضیان در شهرهای جدید واقع شده باشد پرونده‌ها به شرکت عمران این شهرها می‌رود و متقاضیان در مرحله بعد به ادارات کل راه و شهرسازی معرفی و اگر از نظر اجاره زمین بدهکار نبودند برای تکمیل روند نقل و انتقال به دفترخانه معرفی می‌شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار امیدواری کرد که با فعالیت این سامانه از دخالت دلالان در نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر جلوگیری به عمل آید.

مهرآبادی در پاسخ به پرسشی درباره تعاونی‌های متخلف در شهر جدید پرند تاکید کرد: تعاونی‌ها در پروژه مپسا شهر پرند تخلفاتی انجام دادند که یک تیم بازرسی از وزارت راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات به شهر پرند رفت و به تازگی تصمیماتی اتخاذ شده و این تعاونی‌ها منحل می‌شوند.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 12 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');