آغاز پرداخت تسهیلات تکمیلی واحدهای مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر عامل شرکت جدید شهر پرند گفت:‌پرداخت ۵ میلیون تومانی تسهیلات تکمیلی برای واحدهای مسکن مهر از طریق بانک‌ها از شنبه صورت می‌گیرد.

باران هاشم زهی، مدیرعامل شرکت جدید شهر پرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر بدون تغییرات قیمتی اعلام شده است.

وی افزود: بانک‌ها از شنبه اقدام به پرداخت تسهیلات تکمیلی پنج میلیون تومانی خواهند کرد و با توجه به این مبلغ و تسهیلاتی که در گذشته پرداخت می‌شده مردم می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند تا بتوانند واحدهایشان را تحویل بگیرند.

هاشم زهی با بیان این‌که ۱۰ هزار و ۱۱۴ واحد در شهر جدید پرند در دهه فجر افتتاح شده است، گفت: تا پایان اسفند ماه هم ۶۰۰۰ واحد دیگر آماده افتتاح می‌شوند.

مدیر عامل شرکت جدید شهر پرند تاکید کرد:‌در صورت تکمیل انشعابات آب و برق این واحدها امکان تحویل آن‌ها به متقاضیان وجود دارد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');