اتمام مسکن مهر به سال 95 موکول شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: برنامه وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال 94 است اما به احتمال فراوان بیش از 90 درصد این واحدها تا پایان سال 94 تکمیل می شوند و مقدار باقی مانده در سال 95 تکمیل و این طرح به اتمام خواهد رسید.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه خلیج فارس، احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان اظهار کرد: سیاست دولت یازدهم، تکمیل پروژه مسکن مهر است و رئیس جمهور هم بر کمک همه برای اتمام این پروژه تاکید دارد اما وزارت راه و شهرسازی به تنهایی قادر نیست این حجم از کار را انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه قانون اساسی، دولت ها را برای فراهم کردن زمینه خانه‌دار شدن مردم مکلف کرده است، گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید و طی یک سال و نیم اخیر 450 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده و در مجموع تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که جمعیتی نزدیک به یک و نیم میلیون نفر تحت پوشش این واحدها قرار می گیرند.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: برای خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر جلسات متعدد برگزار کرده ایم که بالغ بر 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر در کشور نیاز داریم.

 

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: برای تامین خدمات خدمات روبنابی مسکن مهر در کشور همچون مدرسه، مسجد و کلانتری و سایر موارد نیز 5000 میلیارد تومان نیاز است و انتظار داریم همه به این پروژه بزرگ کمک کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: از مجموع دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن در کشور آغاز شد تا کنون کار ساخت یک میلیون و 720 هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و 300 هزار واحد افتتاح شده است.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال برای افتتاح 200 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور برنامه ریزی شده بود که با 7000 واحدی که در هرمزگان به بهره برداری می رسد، تعداد واحدهای افتتاح شده به 111 هزار مورد می رسد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 30 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');