سهمیه تهران از وام۳۰میلیونی مسکن مهر‌


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بانک مرکزی در 25 دی ماه امسال مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص افزایش 5 میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر را به بانکهای عامل ابلاغ و در آن تاکید کرد افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 250 به 300 میلیون ریال، صرفاً برای طرح های نیمه تمام بانک های عامل -با اولویت طرح های در شرف اتمام که به تشخیص بانک عامل با افزایش سقف فردی مربوطه به اتمام می رسند، با هدف تبدیل عقد مشارکت مدنی به فروش اقساطی و تسریع در وصول اقساط تسهیلات اعطایی- است.

پس از ابلاغ این مصوبه از سوی بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار نیز این مصوبه را به بانک های عامل(6 بانک) ابلاغ کرده است، اما پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها مستلزم تدوین دستورالعمل پرداخت تسهیلات شد که در اواخر ماه گذشته تدوین شده است و لازمه پرداخت این تسهیلات نیز نهایی شدن فهرست این واحدهای مسکونی که 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

در سراسر کشور حدود 393 هزار واحد مسکونی مهر مشمول تسهیلات 30 میلیون تومانی می شوند و فهرست این واحدهای مسکونی نیز نهایی و ابلاغ شده است.

اواخر هفته گذشته فهرست استان تهران نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی(شهرهای بالای 25 هزار نفر)، بنیاد مسکن (شهرهای زیر 25 هزار نفر)و شرکت عمران شهرهای جدید نهایی و ابلاغ شده است.

فهرستی که از سوی اداره راه و شهرسازی استان تهران برای برخی شهرها(بالای 25 هزار نفر) مثل دماوند و ورامین و ... نهایی شده حدود 5785 واحد مسکونی است که مشمول این تسهیلات 30 میلیون تومانی می شوند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز برای شهرهای زیر 25 هزار نفر کل کشور این تسهیلات را به 55 هزار و 800 واحد مسکونی اعطا خواهد کرد.

شرکت عمران شهرهای جدید نیز برای شهر جدید پرند 47 هزار واحد مسکونی مهر،برای شهر پردیس 41 هزار واحد مسکونی و برای شهر اندیشه 2150 واحد مسکونی را مشمول تسهیلات 30 میلیونی دانسته است





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');