آخوندی : نباید انتظار داشت پرونده مسکن مهر به این زودی بسته شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین در پاسخ به این سوال که پرونده‌های مسکن مهر کشور چه زمانی بسته می‌شوند؟ گفت: 2 میلیون واحد مسکونی در کل کشور با طرح مسکن مهر در حال ساخت هستند که این 2 میلیون واحد مسکونی جمعیتی بالغ بر7 میلیون نفر را در خود جای می‌دهد که 10 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود. وی اضافه کرد: پس نمی‌توان انتظار داشت که به همین زودی پرونده مسکن مهر به سرانجام برسد ولی با این حال بخش عمده کار مسکن مهر در سال 94 به اتمام خواهد رسید و بخش کمی از آن هم با کمک دولت در اوایل سال 95 به کار خود پایان می‍‌دهد. آخوندی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود هزار و 400 واحد مسکن مهر در کشور به فروش اقساطی رسیده است، تصریح کرد: ما باید شهرهای تاریخی کشور که دارای فرهنگ، هویت، اشتغال و سکونت شهری هستند را احیا کنیم.
وی با بیان اینکه از ظرفیت شهرهای کشور به نحو مطلوب استفاده نکردیم، خاطرنشان کرد: در کشور به سمت حاشیه شهرها حرکت کردیم که شهر قدیمی مجاور همین مجموعه یعنی محمدیه 50 هزار جمعیت دارد در صورتی که مهرگان 140 هزار نفر جمعیت دارد که طرح عمده ما برگشتن به خویشتن خویش است.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');