دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






وزیر راه و شهرسازی، امروز طی سفری، از شهر جدید پرند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، روز پنج شنبه، 30 بهمن ماه جاری ،آخوندی وزیر راه و  شهرسازی به همراه هیئتی متشکل از هاشمی استاندار تهران، نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر معاونان وزیر و همچنین سایر مقامات استان و شهرستان از شهر جدید پرند بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید در سالن آمفی تئاتر کیسون، هاشم زهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، درخصوص روند ساخت و رشد پروژه های انجام شده و همچنین پروژه های در دست اجرای واحدهای مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی گزارش ارائه کرد.

پس از هاشم زهی، نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی به ارائه درخواستهای مردم شهر پرداخت و در پایان جلسه آخوندی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در شهر جدید پرند، خود را جای متقاضیان مسکن مهر دانست و گفت: باید بتوانیم ضمن تلاش هرچه بیشتر برای تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان، آرامش، رفاه و سلامت و ایمنی ساکنان شهر را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: شهرهای جدید علاوه بر خدمات زیربنایی و روبنایی نیاز به خدمات هویت بخش برای شهر همانند کتابخانه، مدرسه، فضای سبز و مساجد دارد. آخوندی در ادامه سخنانش گفت: نباید منابع مالی را فقط روی ساخت ساختمان صرف کرد، بلکه باید بگذاریم روی توسعه خدمات عمومی و این سیاستی است که همه باید به هم کمک کنیم در محقق شدن آن که در نهایت باعث رفاه عمومی بیشتر خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 6 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');