پيام تبريک شهردار پرند به مناسبت سال نو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاری آریا-علی یحیی پور، شهردار پرند در پیامی پیشاپیش حلول سال 1394 هجری شمسی را به مردم فهیمشهر جدید پرند تبریک گفت.
 به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام علی یحیی پور به شرح زیر است.     
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
خدای بزرگ را را بر دو نعمت سپاس بی کرانه نخست موهبت یکسال عمر پربها و دوم فرصت دوباره ای که برای دیدار با بهاری دیگر ارزانی داشت.
 خوشبختم که در نخستین روزهای توفیق خدمتگزاری در شهر جدید پرند حلول سال نو را به شما مردم شریف این شهر تبریک می گویم. امید است با مشارکت و همکاری آحاد شهروندان محترم و دیگر مسئولان شهر سال جدید سال خدمت رسانی بیشتر و موثرتر باشد.
سال جدید عطر دیگری دارد و از هم اکنون رایحه یاس پرپر باغ نبوت و ولایت بهار 94 را متبرک کرده است ایام شهادت مظلومانه ام الائمه (ع) را گرامی داشته و با اتکال به خدای بزرگ و توسل به گلهای بوستان کساء سال نو را آغاز می کنیم و دست در دست هم شهرمان را شهر اخلاق و امید و آرامش خواهیم کرد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');