شهردار جدید پرند معارفه شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آیین تکریم و معارفه بهروز کاویانی، شهردار سابق و علی یحیی پور شهردار جدید پرند امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
علي يحيي پور - شهردار پرند
علی یحیی پور در این مراسم در سخنانی کوتاه خطاب به کارکنان شهرداری بر رعایت نظم، انضباط اداری و اجرای صحیح قانون تاکید کرد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای هر سازمان و دستگاهی است، افزود: همانقدر که وجود نیروی انسانی در بهبود شرایط و افزایش کیفیت خدمات رسانی مفید و موثر است، بر هم خوردن تعادل فضا با وجود حجم زیادی از نیروها و افزایش بیش از حد نیاز، موجب کند شدن چرخه حرکت و آسیب دیدگی مجموعه خواهد شد.

شهردار پرند گفت: متاسفانه طی عمر کوتاه شهرداری مدیریت مطلوبی در امور استخدامی و نیروی انسانی مجموعه شهرداری رخ نداده و همین موجب تورم بیش از حد بدنه این دستگاه از لحاظ نیروی انسانی شده است.

یحیی پور افزود: وضعیت معیشتی کارکنان باید همواره در نظر گرفته شده و تبعیض های موجود از میان برود.

در این مراسم احمد تواهن، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران حکم علی یحیی پور را به وی تقدیم و از زحمات بهروز کاویانی تقدیر کرد.

علی یحیی پور دارای سوابق درخشانی در مدیریت شهری است و سوابقی مانند شهردار شهر الوند و آبیک در استان قزوین و شهردار صالحیه در استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین در سمت معاونت های مختلف در شهرداری های آبعلی، دماوند، چهاردانگه و صباشهر هم سابقه اجرایی دارد.(میزان





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');