افتتاح خط اتوبوس از انتهای چهار باغ به شهرک آفتاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهردار پرند از افتتاح خط اتوبوس انتهای چهار باغ به شهرک آفتاب خبر داد و گفت: در این خط، چهار دستگاه اتوبوس هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۱ شب شهروندان را جابه جا خواهند کرد.

به گزارش «پرند پرس»، علی یحیی پور افزود: در حال حاضر پرند دارای ۳ خط تاکسی و ۲ خط اتوبوس به مقصد تهران است. همچنین دو خط دیگر هم به مقصد شهریار و رباط کریم به ارایه خدمت به مردم فهیم پرند مشغول هستند و پیگیر هستیم که خط کرج به پرند نیز ایجاد شود.

وی گفت: برخی مشکلات به ویژه در خطوط اتوبوسرانی برون شهری ما وجود دارد که باید با افزایش کیفیت و تعداد اتوبوس‌ها رفع شده تا رضایت مردم را شاهد باشیم.

یحیی پور همچنین از ساخت پایانه جامع پرند خبر داد و گفت: قصد داریم در آینده نزدیک به مانند شهرهای بزرگ، پایانه اصلی شهر پرند را بسازیم و با شهرهای مهم کشور در ارتباط باشم.

شهردار پرند در ادامه با بیان اینکه جمعیت پرند در حال ازدیاد است، اظهارداشت: در حال حاضر برای تمام نقاط شهر، خطوط تاکسی در نظر گرفته شده و در آینده با افزایش جمعیت در فازهای دیگر هم خط اتوبوس راه اندازی خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');