امام جمعه پرند: سفر وزیران به رباط‌کریم بدون حضور در پرند بی حاصل و ابتر است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرنگار «پرند پرس»، حجت الاسلام والسلمین محمدخدیری در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و فعلی پرند، گفت: توصیه ای به شهردار جدید پرند دارم که سه کلمه ای را در بر دارد و این توصیه، کار، کار و کار، است و از وی میخواهم از فرصت بدست آمده کمال استفاده را ببرد و با تعامل خوب و سازنده با شورای شهر به فکر خدمت به مردم باشد.

امام جمعه پرند در ادامه افزود:از مسئولین شهرستان رباط کریم بالاخص نماینده مردم در مجلس و فرماندار رباط کریم بابت برنامه ریزی و تدارک سفر وزرا به شهرستان رباط کریم تشکرمیکنم اما از عدم سفر وزار به شهر پرند انتقاد دارم.

وی تاکید کرد: شهر پرند متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و چرا در جریان سفر اخیراعضای کابینه، وزرا به شهر پرند نمی ایند،بارها گفته ام من متعلق به این حزب یا آن حزب و این دولت و دولت قبل نیستم و به همین دلیل قاطعانه از مواضع و خواست مردم دفاع میکنم.

ایشان افزود: چه دلیلی دارد که وزیر بهداشت و وزیر آموزش پرورش تا استانه پرند می آیند اما به این شهر سفری نمی کنند و در جلسه شورای آموزش پرورش، نماینده و فرماندار اکثر صحبت های خود را حول محور مشکلات و معضلات پرند قرا دادند، که درست است و باید همین باشد.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات پرند باید با حضور وزرا در این شهر مطرح شود، تصریح کرد: متاسفانه در چند روز اخیر یک بچه دو ساله پرندی بعلت نبود امکانات درمانی در شهر پرند فوت میکند و این قیبل مشکلات و مشکلات آموزشی ، بحث حمل ونقل بخصوص مترو این امر را واجب میکند، که باید این مشکلات در حضور وزرا و مسولین کشوری که به منطقه سفر میکند مطرح و تصمیم گیری شود.

وی گفت: وزیر بهداشت در سفر خود به شهرستان رباط کریم تنها وعده داد که در آینده به پرند سفر خواهد کرد و این تنها توشه وی در این سفر برای پرند بود.

امام جمعه پرند به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان رباط کریم اشاره کرد و افزود: پرند در حال حاضر با وجود جمعیتی قریب به ۲۰۰ هزار نفر به ۳۰ مدرسه جدید نیاز دارد که در این سفر حتی قول ساخت یک مدرسه هم در پرند داده نشد.

حجت الاسلام خدیری با بیان اینکه وزیران باید با دست پر به شهرستان‌ها سفر کنند، تصریح کرد: تنها حضور و سخنرانی گره‌ای از مشکلات دوا نمی‌کنند. سفر اعضای کابینه و مسئولان کشوری به شهرستان رباط کریم خوشایند است اما بدون حضور در پرند بی حاصل و ابتر است.





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');