اهدای ارزاق و پوشاک به نیازمندان توسط خیریه مردمی پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) در آستانه سال نو اقدام به توزیع ارزاق و پوشاک به ۱۵۰ خانواده نیازمند در این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار«پرند پرس»، مسئول خیریه فاطمه زهرا(س) با تقدیر و تشکر از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیروهای مردمی اظهارداشت: این خیریه ابتدا کار خود را حدود بیست و یک سال پیش در افسریه شروع کرد و از سال هشتاد و پنج نیز در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام واقع در شهر جدید پرند فعالیت می‌کند.

صدیقه گلشنی با اشاره به توزیع ارزاق و پوشاک بین نیازمندان شهر پرند گفت: حدود ۱۰ میلیون تومان ارزاق و ۵ میلیون تومان پوشاک برای خانواده‌های تحت حمایت تهیه و حدود یک میلیون تومان نیز هزینه دارو شده است.

وی افزود: اقلام اهدایی شامل برنج، روغن، چای، قند، شکر، ماکارانی، رب، حبوبات و گوشت و مرغ و انواع لباس، کیف و کفش در گروه های مختلف سنی است.





:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');