شهبازی: پرند از کانون توجه مسوولان خارج شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بهزاد شهبازی در گفتگو با «پرند پرس»، با بیان اینکه با وجود همه تبلیغاتی که در دولت گذشته صورت گرفت اکنون شهر جدید پرند با وجود مشکلات انباشته و درحال ازدیاد از کانون توجه مسوولین خارج شده است، اظهار داشت: رسانه‌ها هم گرفتار موج تبلیغاتی شدند و نتواستند بازتاب دهنده واقعیت‌های موجود در شهر پرند باشند. درحال حاضر با فروکش کردن تبیلغات عمدتا ناشی از سخت انبوه مسکن و دیگر حاشیه سازی‌ها بدون مطالعه و کم عمق پرند درگیر مشکلات فراوان شده است.

عضوعلی البدل شورای شهر پرند گفت: تبلیغات زیادی برای مطرح کردن پرند به عنوان گزینه انتقال پایتخت صورت گرفت اما در حال حاضر نامی از پرند برده نمی‌شود و خطر درحاشیه ماندن و دچار شدن به معضلات شهرهای اقمار یو حاشیه‌ای پرند را تهدید می‌کند.

شهبازی با بیان اینکه خوشبختانه آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران سفر تبلیغاتی به شهر جدیدپرند داشته گفت: امیدواریم این دولت نه تنها به صورت تبلیغاتی بلکه واقع بینانه و با آهنگ و برنامه‌ای روشن نگذارد پرند دچار رکود شده و برای پویایی و یپشرفت این شهر گامهای موثر بردارد.

این روزنامه نگار با انتقاد از بعضی مسوولان به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: سوگمندانه در ایام انتخابات شورای شهر آقای نکو سفرهای بسیار ی به شهر داشت اما تاکنون قدم موثر و یا نطق و فریادی از ایشان در مجلس برای مشکلات بی‌شمار شهر شنیده نشده است.

شهبازی افزود: اگر چه خوشبختانه انتخابات منجر به ورود مسئول دفتر ایشان و دوستان نزدیکشان به شورای شهر شده است و انشاله دوستان با انتشار مصوبات شورا از نقش موثر خود برا ی مردم گزارش خواهند داد.

شهبازی درباره اینکه نظرشان درباره شورای شهر و فعالیتهای اعضا چیست گفت: بنده هرگز به شورای شهر پرند نرفته‌ام و البته در‌‌ همان ایام به دوستان تبریک گفته و آمادگی خود را برا ی همه نوع همکاری اعلام کردم اما ظاهرن دوستان به کمک و همکاری نیازی ندارند.

وی ادامه داد: از فعالیت‌های اعضای شورا بی‌خبرم و خود دوستان هم اطلاع رسانی در این باره انجام نداده‌اند تا بتوانیم عملکردشان را ارزیابی کنیم.

شهبازی گفت: بحمداله در بین دوستان شورای شهر از مسئولین مذهبی شهر و رئیس محترم ستاد اقامه نماز جمعه هم حضور دارند که با گرفتن کمک و حمایت امام جمعه محترم می‌توانند گامهایی در کمک به شهر بردارند.

این روزنامه نگار  افزود: در افکار عمومی انتسابات اعضا با مسوولین شهر این نوید را می‌دهد که بتوانند قدمهایی برای شهربردارند البته انشاله در سالروز شورا و با کمک مسئولین شهر سعی خواهیم کرد نقد عملکردی مبتنی بر اطلاعات و داده‌های می‌دانی و آماری بر عملکرد یکساله شورا داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شنیده شده است فعالیتهای زود هنگام انتخابات برای مجلس در سطح شهر در حال شکل گیری است اظهار داشت: امیدوارم این نوع فعالیت‌ها برای کار ویژه‌های شورا و خدمت رسانی به مردم آسیب وارد نکند.





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');