2 تدبیر جدید برای مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرگزاری تسنیم روابط عمومی شرکت عمران پرند با ارسال نمابری به خبرگزاری تسنیم اعلام کرد احتراما پیرو درج خبر مربوط به تسهیلات بلاعوض در تاریخ 94/01/17 با شناسه به نقل از عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند تقاضا دارد خبر ذیل را عینا  و در همان صفحه جهت تنویر افکار عمومی بارگزاری فرمائید.

متن نمابر روابط عمومی شرکت عمران پرند در ذیل می‌آید؛

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه مجموعه ی دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی اخیراً برای کمک به پیش خریداران مسکن مهر دو تدبیر جدید اندیشیده است ؛ گفت:با اجرای این تدابیر بار مالی متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پرند سبکتر خواهد شد.

باران هاشم زهی درباره  دو تدبیر جدید گفت : براساس یک مصوبه که اواخر سال گذشته به شرکت عمران ابلاغ شده سقف تسهیلات مسکن مهر برای آندسته از واحدهایی که کار ساخت آنها هنوز به اتمام نرسیده است ؛ افزایش یافته و از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان تبدیل گردیده که این 5 میلیون تومان تسهیلات جدید می تواند هزینه های ناشی از دستورالعمل شماره 3 مربوط به مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر را تا حد زیادی پوشش دهد.

وی همچنین تصریح کرد: براساس دومین مصوبه که در شروع سال جدید با تدبیر مقامات ارشد وزارت راه وشهرسازی و همچنین هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید تدوین و به پرند ابلاغ شده است، بخشی از هزینه های مربوط به آماده سازی زمین های 99 ساله از محل تهاتر زمین های دولتی با پیمانکاران مسکن مهر تأمین می شود تا ازاین طریق بار مالی آماده سازی نیز برای پیش خریداران مسکن مهر تعدیل گردد.

هاشم زهی در این باره توضیح داد: این مجوز که با پیگیری مجدانه شرکت عمران شهر جدید پرند هم اکنون قابلیت اجرا پیدا کرده است، براساس قوانین و مصوبات بالادستی تهیه شده و بدون فوت وقت هم اکنون توسط شرکت عمران شهر جدید پرند در حال اجرا شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند یکبار دیگر خطاب به پیش خریداران اعلام کرد نظارت های روزانه توسط شرکت عمران بر کلیه ی ساخت و سازهای این شهر شامل مسکن مهر و خدمات روبنائی ، امکان وقت کشی را از برخی پیمانکاران و سازنده‌ها کاملاً سلب کرده است . بنابراین لازم است در این مقطع، باقمیانده آورده نقدی پیش خریداران براساس جداول زمانی از پیش اعلام شده به موقع پرداخت شود تا براساس برنامه ریزی ها بتوانیم پروژه ها را بموقع افتتاح و به متقاضیان محترم تحویل دهیم.

هاشم زهی همچنین از نهایی شده عملیات پرداخت 5 میلیون تومان وام اضافه مسکن مهر به 20.000 واحد مسکونی مهر در این شهر خبر داد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند بخشی از اخباری را که در روزهای گذشته درباره ی موضوعات مرتبط با مسکن مهر منتشر شده؛ غیر واقعی دانسته و به این وسیله اعلام می کند برخی از محتوی این خبرها اظهار نظر اعضای هیئت مدیره نبوده و مخصوصا خبر مربوط به 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض که به نقل از مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در تعدادی از خبرگزاری ها منتشر شده ، صحت نداشته و تکذیب می شود.

15 فروردین امسال واحد مرکزی خبر به نقل از باران هاشم‌زهی مدیرعامل شرکت عمران پرند عملیاتی شدن تسهیلات 7 میلیون تومانی برای متقاضیان مسکن مهر این شهر خبر داده و گفته بود: ین تسهیلات شامل افزایش 5 میلیون تومانتسهیلات بانکی و نیز 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض است .

وی افزود : مقدمات افزایش تسهیلات بانکی 25 هزار واحد مسکن شهر جدید پرند از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان آماده شده است .

مدیرعامل شرکت عمران پرند همچنین از اختصاص 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند به متقاضیان مسکن مهر پرند خبر داد .

هاشم زهی گفت : از ابتدای امسال به متقاضیان مسکن مهر ، برای استفاده از این تسهیلات و تکمیل پرونده از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

طاهری عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند نیز دوشنبه هفته جاری به تسنیم گفته بود:‌ در بحث آماده‌سازی بر اساس بخشنامه‌ دولت که به تأیید وزیر راه و شهرسازی رسید به‌ پیشنهاد شرکت عمران پرند، مجمع مصوب کرد بخشی از بحث آماده‌سازی مسکن مهر را از متقاضیان دریافت نکنیم و آن را از منابع داخلی شرکت عمران پرند تأمین کنیم.

وی با اشاره به "نیمه دوم اسفند سال گذشته این مصوبه را از مجمع گرفتیم" تصریح کرد: حداقل وام بلاعوض 2میلیون تومان و حداکثر آن 4 تا 5میلیون تومان است، به‌عنوان مثال در پروژه فاز 6 کوزو که ارزش افزوده دارد آورده متقاضیان 2میلیون تومان کاهش می‌یابد، اما در پروژه‌ای مانند هسا که هزینه آماده‌سازی به حدود 10میلیون تومان می‌رسد متقاضیان حدود 5میلیون تومان را بابت آماده‌سازی پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه وام 5میلیون تومانی (افزایش وام از 25 به 30میلیون تومان) به چند پروژه پرداخت شده است، گفت: قرارداد متمم پروژه‌های کلان با بانک در دفترخانه انجام شده و یک سری مبالغ به حساب مسدودی شرکت آمده است که بر اساس پیشرفت فیزیکی و صورت وضعیت پول در وجه پیمانکاران آزاد می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');