آخرین مهلت مشخص شدن قیمت‌ نهایی مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






معین ویژه مسکن مهر پرند از آخرین مهلت برای تعیین قیمت واحدهای مسکن مهر این شهر خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، میرمحمد غراوی درباره زمان دقیق اعلام قیمت های نهایی واحدهای مسکن مهر پرند اظهار کرد: بر اساس مهلتی که مجمع شرکت عمران شهرهای جدید به شهر جدید پرند داده، این شرکت مهلت دارد تا پایان اردیبهشت جاری قیمت ها را نهایی کند.

 

وی با بیان اینکه برخی از سایت های مسکن مهر از نظر توپوگرافی وضعیت خاصی دارند و هزینه های مترتب بر آماده سازی آنها بیشتر از جاهای دیگر است، گفت: مقرر شد این قیمت ها را فاز به فاز همراه با دستورالعمل مابه تفاوت و قیمت ساخت جمع زده شود و در واقع قیمت نهایی را علاوه بر ساخت با محاسبه میزان هزینه آماده سازی، آب، برق و فاضلاب اعلام کنند.

 

معین ویژه مسکن مهر پرند به برخی از فازهای مسکن مهر در پرند که مشکل بعد مسافت دارند اشاره کرد و به پایگاه خبری وزارت شهرسازی گفت: در برخی از فازها به علت دورتر بودن مسیر هزینه های بیشتری برای انتقال آب و برق و فاضلاب نیاز است که فعلا در حال بررسی فاز به فاز این قراردادها هستیم تا قیمت ها نهایی شود. به قیمت ساخت مسکن مهر به ازای هر مترمربع ۳۰۰ یا ۳۳۰ هزار تومان و بر اساس دستورالعمل شماره سه هم مبالغی با احتساب تورم اضافه شده که همه این موارد در کنار هم لحاظ شده و قیمت نهایی واحدها بر اساس این رقم ها مشخص می شود.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');