افتتاح دفتر هیات مدیره شهرک آفتاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دفتر هیات مدیره شهرک آفتاب به منظور رسیدگی به مشکلات این شهرک راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار «پرند پرس»، هدف از راه اندازی این دفتر ترمیم و اصلاح زیر ساخت‌ها و پیشرفت‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، مادی و علمی شهرک براساس اولویت‌ها است.

این دفتر از شنبه تا پنج شنبه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ آماده رسیدگی به مشکلات شهروندان و دریافت انتقادات و پیشهادات است.

این دفتر در کنار معاونت خدمات شهری شرکت عمران و بازار روز آفتاب واقع است.

آقایان “مهدی محمد نژاد مدیر بلوک c5 به عنوان رئیس هیات مدیره، مرتضی پاکروان مدیر بلوک c26 به عنوان مسوول روابط عمومی، فرشاد حاتمی عضو هیات مدیره بلوک c55  به عنوان نایب رئیس، اصغر محمد زاده مدیر بلوک b30 به عنوان خزانه دار و سید محمد امیری مدیر بلوک c52 به عنوان دبیر هیات مدیره اعضای هیات مدیره را تشکیل می‌دهند.

همچنین بنا به پیشنهاد اعضای اصلی هیات مدیره اعضای علی البدل نیز به ترتیب آقایان صمدی عبدی به عنوان مسوول هماهنگی با مدیران بلوک‌ها، صلح نهاوندی به عنوان سخنگو و علی قلی پور به عنوان مسوول اجتماعی و انتظامی هیات مدیره را یاری می دهند.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');