شهردار پرند: عمران طبق قانون باید سریعتر فازهای دیگر را به شهرداری تحویل دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهردار شهر پرند در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) با اشاره به معضلات شهری در این منطقه گفت: یکی از مشکلاتی که شهروندان این شهر که با آن مواجه هستند عدم تحویل شهر به شهرداری است.

به گزارش «پرند پرس»،علی یحیی پور ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری با خبرنگاران این خبرگزاری گفتگو کرد.

وی افزود: مدیریت عمران شهر پرند از هشت فاز فقط سه فاز آن را به شهرداری تحویل داده است

یحیی پور با بیان اینکه مدیریت دوگانه به مردم ضربه وارد می کند افزود: در صورتی که شهر به شهرداری تحویل شود شهروندان از خدماتی همچون آتش نشانی، جمع آوری زباله ، نظافت معابر، ایجاد و نگهداری فضای سبز شهری، دفع جانوران موذی بهره مند می شوند.

شهردار پرند تصریح کرد: طبق قانون هر جایی که به عنوان شهر نامگذاری شد باید مدیریت شهری آن به شهرداری واگذار شود.

وی ادامه داد: اگر شهر بطور کامل به شهرداری واگذار نشود امکان اجرای پروژه های عمرانی شهری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان وجود ندارد.

به گفته وی، قریب به ۲۵۰ هزار نفر در شهر پرند ساکن هستند که خدمت رسانی به حدود ۱۵۰ هزار نفر از اهالی این شهر در محدوده فعالیت های شهرداری و خدمت به ۱۰۰ هزار شهروند دیگر نیز در حوزه کاری مدیریت عمران شهر پرند قرار دارد.

شهردار پرند افزود: عملکرد این مدیریت دو گانه به نحوی است که این شهر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت فقط یک درمانگاه و یک خودروی آتش نشانی دارد که در صورت بروز حوادث، به طور قطع شاهد بروز مشکلات جدی در زمینه امداد رسانی به شهروندان خواهیم بود.

شهر جدید پرند در جنوب غربی تهران و در کیلومتر۳۰ آزادراه تهران، ساوه قرار گرفته است.

مساحت تقریبی آن ۱۷ هزارهکتار است که شامل دو بخش مسکونی در شمال و شهرک صنعتی در جنوب این شهر قرار دارد.

جمعیت فعلی شهر حدود ۲۵۰ هزار نفر است که بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی شهرسازی ، جمعیت شهر به ۷۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');