مدیرکل ستاد بحران استانداری تهران: شرکت عمران پرند سرانه‌های مورد نیاز پرند را فراهم کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مشکلات ستاد شهرستان رباط کریم به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر، فرماندار رباط کریم به همراه مدیر کل بحران استانداری تهران و شهرداران از ستاد بحران شهرستان بازدید کردند.

مدیر کل بحران استانداری تهران نیز در ادامه به مهمترین اولویت ستاد بحران استان در شهرستان رباط کریم اشاره و تأکید کرد: مهمترین اولویت در شهرستان رباط کریم و به علت وجود کانون باد در این منطقه و ایجاد طوفان ،شهرداری های این شهرستان با تعامل و همفکری اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام به جنگل کاری مناطق بیابانی این شهرستان کنند و با استفاده از گیاهان مقاوم و الگوی صحیح آب فضای سبز،جنگ کاری را افزایش دهند و مانع از تغییر کاربری این اراضی شوند.

رحمتی همچنین تأکید کرد: باید آنتن های مخابراتی و تابلو های تبلیغاتی در سطح شهر نیز بررسی شوند تا در زمان وقوع طوفان حادثه ساز نشود.

مدیر کل ستاد بحران استانداری تهران با اشاره به ظرفیت های صنایع افزود: صاحبان صنایع می توانند با تجهیز ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی، در وقوع حادثه از ضرر و زیان جلو گیری کنند.

وی احداث سوله بحران را از مهمترین نیاز های هر شهر دانست و گفت: شهر داری ها با  برنامه ریزی احداث سوله بحران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

علی بیگی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان رباط کریم ازاحداث مرکز مدیریت و کنترل ستاد بحران شهرستان خبر داد و افزود: بعد از مکان یابی مناسب مرکز مدیریت و کنترل ستاد بحران شهرستان احداث خواهد شد و تمام دستگاه‌های ‌ذی ربط با متمرکز کردن تجهیزات خود در موقع بروز حادثه می توانند با برنامه ریزی خدمات بهتری ارائه کنند.

منبع:پرندپرس





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');