برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها به مناسبت روز جهانی زمین پاک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، به مناسبت روز جهانی زمین پاک جشواره پرواز بادبادک ها با شعار (( آسمان آبی، زمین پاک )) در شهر پرند برگزار شد.
علی یحیی پور شهردار پرند ضمن حضور در این مراسم گفت: یکی از وظایف شهرداری، فرهنگ سازی، آگاه سازی و به­کارگیری مشارکتهای مردمی در حفظ محیط زیست است.
شهردار پرند اضافه کرد: مدیریت شهری پرند در نظر دارد با برگزاری جشنواره دراین زمینه و اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک در پرند گام مؤثری در حفاظت از محیط زیست درحوزه شهری بردارد.
وی با بیان اینکه موضوع مدیریت پسماند از وظایف شهرداری هاست، افزود: شهروندان می توانند با تفکیک زباله از مبدأ و جداسازی زباله­های تر و خشک به شهرداری کمک کرده تا از نابودی محیط زیست و هدر رفت هزینه­هایی که بابت جمع آوری و دفع زباله می شود جلوگیری شود.
 یحیی پور ادامه داد: اقدامات شهرداری نباید محدود به نظافت شهر، آسفالت و جدول کشی خیابانها باشد، بلکه باید با اقدامات  فرهنگی و اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه های مختلف، مسائل شهر را با مشارکت مردم حل و فصل کرد . 
گفتنی است جشنواره پرواز بادبادک ها در روز سه شنبه 8 اردیبهشت از ساعت  9 تا 11 در بوستان کوهسار با تعامل حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری پرند وآموزش و پرورش، با حضور دانش آموزان 20 مرکز پیش دبستانی شهر پرند برگزار شد
از برنامه­هایی که در طول این مراسم اجرا شد می توان به نوازندگی سازه­های کوبه­ ای توسط هنرمندان، نقاشی و جمع آوری زباله از بوستان کوهسار توسط دانش آموزان پیش دبستانی، آموزش تفکیک زباله از مبداء توسط کارشناس بازیافت شهرداری به کودکان و به پرواز درآوردن بادبادکها در آسمان پاک شهر پرند اشاره کرد./

منبع:سایت شهرداری پرند





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');