پرند از لحاظ زیر ساختی فقیر است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد زیر ساخت ها در شهر جدید پرندگفت: شهرستان رباط کریم از جمله شهرستانهای کشور به ویژه پایتخت است که پروژه ملی مسکن مهر را در بر گرفته است .

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرند فاقد زیر ساخت است ، تصریح کرد : شهر جدید پرند از زیر ساخت های استاندارد در حوزه بهداشتی و درمانی و آب و فاضلاب برخوردار نیست.

نکو در ادامه این مطلب افزود : چطور می توان در شرایطی که هنوز زیر ساخت های مورد نیاز و حیاتی مردم در حوزه مسکن مهر تقویت نشده است واحد ها را به متقاضیان واگذار کرد این اقدام نه تنها غیر موجه از منظر دولت و مجلس شورای اسلامی است بلکه مخالف شرع و عرف می باشد.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : وزارت راه و مسکن و شهر سازی و سازمان شهر های جدید متولی ساخت و ساز و تکمیل مسکن های مهر می باشند ولی نباید سنگینی این بار را بر دوش یک وزارت خانه گذاشت ، بلکه وزارت خانه های دیگری مانند وزارت نیرو نیز در این جریان سهم دارند .





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 2 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');