بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر مپسا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش افکارنیوز، تعداد۲۰۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر فاز ۵ مپسا در پرند با ارسال نامه‌ای به نهاد ریاست جمهوری ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ، ریاست مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی ، ریاست قوه قضائیه ( آیت الله آملی لاریجانی ) برای بررسی سازمان بازرسی کل کشور ازشرکت مپسا و باران هاشم زهی مدیر عامل عمران پرند اعلام کردند که با گذشت ۴ سال، با وجود قرار دادی که به توسط شرکت عمران شهر جدید پرند دراختیارمتقاضیان قرار گرفته بلاتکلیف هستند.

در این نامه آمده است:این قرارداد که به تایید نماینده وقت شرکت مپسا و نماینده شرکت ساختمانی پارس PBL بعنوان مجری رسیده است شرکت های مپسا – عمران پرند و پارس PBL از پاسخگویی در ارتباط با عدم پیشرفت پروژه با وجود پرداخت حداقل ۷۰ درصد ثمن معامله در قرارداد امضا شده سر باز زده ومتقاضیان را بلاتکلیف از این شرکت به آن شرکت پاس میدهند.

ضمنا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۴ متقاضیان در محل شرکت مپسا تجمع کرده و با تحویل شکایت زیر خواستار رسیدگی به این عدم پاسخگویی و عدم پیشرفت فیزیکی با وجود برداشت وجوه متقاضیان از حساب آنها نزد بانک مسکن شده اند .

استدعا داریم مراجع قانونی به خصوص سازمان بازرسی کل کشور ضمن بررسی این تخلف شرکت مپسا بعنوان داور در عدم اجرای تعهدات مطابق بند ۱۲ قرارداد اقدامات لازم نسبت به احقاق حقوق متقاضیان مسکن مهر را بعمل آورند.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 2 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');