اعلام قیمت‌های نهایی برخی از واحدهای مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگارانبه نقل از با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهدی اسماعیل نسب با بیان اینکه در حال حاضر 42 هزار واحد برای تحویل آماده شده و دیگر واحدها هم در حال آماده سازی است، اظهار داشت: برای هر واحد مسکن مهر حداکثر 4 میلیون و 500 هزار تومان بابت هزینه محوطه سازی و آماده سازی اعلام شده است که متقاضیان باید پرداخت کنند. 
 
اسماعیل نسب گفت : قیمت ساخت بیشتر واحدهای مسکن مهر بر اساس تفاهم نامه سه جانبه و از سال 88 تا 89 مبلغ 300 هزار تومان اعلام شد اما از آن جایی که اجرای پروژه ها کمی زمان برد و در این بازه زمانی که باید کار به پایان می رسید، عملیاتی نشد؛ شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت راه و شهرسازی بخشنامه هایی برای کل مسکن مهر کشور ابلاغ کرد.
 
وی افزود : قرار بود قیمت ها تا پایان اردیبهشت مشخص شود که تمام جزئیات با دقت محاسبه و رقم نهایی هر واحد تعیین شد.
 
اسماعیل نسب با اعلام اینکه حدود 96 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند ساخته می شود، افزود: بر اساس بخشنامه های ابلاغی لازم بود قیمت مسکن مهر واقعی سازی شود؛ بر همین اساس در زمستان سال 92 بخشنامه ای به شرکت عمران پرند و سایر شرکت ها ابلاغ و معین شد که قیمت واحدهای مسکن مهر طبق بخشنامه مذکور از مبلغ 300 هزار تومان بابت هزینه ساخت به رقم دیگری افزایش یابد؛ علاوه بر این، برخی موارد هم در تفاهم نامه سه جانبه ابلاغ شده ، گنجانده نشده بود، به همین علت شیوه نامه ای در زمستان سال 92 به نام «شیوه نامه محاسبه موارد خارج از تفاهم نامه سه جانبه» ابلاغ شد.
 
معاون فنی شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در این شیوه نامه به مواردی از جمله نصب آسانسور و پمپ و مخزن در طبقات بالاتر واحدها اشاره شده است، افزود: بر اساس بخشنامه شماره سه و شیوه نامه محاسبه موارد خارج از تفاهم نامه سه جانبه، واحدهای مسکن مهر پرند قیمت گذاری می شود که در نهایت این مبالغ به کارگزاری و سپس این قیمت ها به مردم برای پرداخت اعلام می شود.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');