اعطاي وام 5 ميليوني مسكن مهر به متقاضيان مسكن مهردر دستور كار بانك مسكن قرار گرفت.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر بانک مسکن شعبه پرند اعلام کرد تا کنون تعداد 159 شرکت سازنده به بانک مسکن جهت دريافت مازاد وام مسكن مهر معرفی شده اند.

طبق اعلام بانك مسكن تاكنون براي 29000 واحد قرارداد مشارکت مدنی مسكن مهر در دفاتر اسناد رسمی مبادله گردیده و واگذاری تسهیلات تکمیلی برای هر واحد به میزان 50.000.000 ريال مازاد بر تسهیلات دریافتی قبلی (250.000.000 ريال به 300.000.000 ريال) در حال پرداخت است.

به گزارش روابط عمومی شركت عمران پرند سازندگان مسکن مهر برنامه زمانبندی تکمیل واحدها بصورت ماهانه را تا پایان سال جاری اعلام نموده و شرکت عمران پرند این برنامه ها را با رویکرد تأمین بودجه هر بلوک شامل تسهیلات و آورده متقاضیان با سازندگان به منظور انجام تعهدات خود نسبت به مردم که پیش خریدار و سازندگان كه پیش فروشنده هستند، بطور جدی پیگیری میکند تا به یاری خدا و همراهی پیش خریداران، پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 94 به سرانجام برسند .





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');