مسکن مهر پرند در مرحله نازک‌کاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سعید صابونی مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان این‌که این شهر در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران قرار دارد، اظهار کرد: طی 20 سال شکل‌گیری این شهر تنها 10 هزار واحد در آن بهره‌برداری شده است. وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم مقرر شد 100 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند ساخته شود که در آذرماه سال 88 آغاز به کار ساخت این واحد‌ها آغاز شد.

صابونی با بیان این‌که 76 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند در مرحله‌ی سفت‌کاری است، تصریح کرد: 13 هزار واحد نیز به مرحله‌ی نازک‌کاری رسیده‌اند. مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: در فاز‌های یک و دو 18 مدرسه به بهره‌برداری رسیده و تراکم آن 18 و 22 نفر در یک کلاس است و مدارس یک شیفته کار می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که امسال ساخت 14 مدرسه در اولویت کاری است، تصریح کرد: هم‌‌چنین خط متروی تهران به شهر پرند نیز از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دست اجرا قرار می‌دهیم.

منبع:شاسا




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 1 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');