ساختمان جدید شهرداری را یکساله می سازیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهردار پرند خبر داد:
ساختمان جدید شهرداری را یکساله می سازیم
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند: علی یحیی پور شهردار پرند با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ساختمانی که در اختیار شهرداری قرار دارد، استیجاری است و فضای کافی برای خدمت رسانی به شهروندان را ندارد.
شهردار پرند ادامه داد:‌ در حال حاضر طراحی فاز صفر و یک ساختمان شهرداری در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع واقع در فاز 4  نبش خیابان ابن سینا شهر جدید پرند انجام شده است.
علی یحیی پور تصریح کرد:‌ از آنجایی که شهر پرند، شهر جدید و تازه تاسیس است و شهرداری آن نوپا است؛ ساخت ساختمان مرکزی شهرداری از ضروری ترین اقدامات به نظر می رسد.
وی در ادامه افزود : با تایید شورای اسلامی و با توجه به بودجه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال که برای این پروژه  در نظر گرفته شده است، شهرداری اقدام به طراحی و اجرای این ساختمان می کند.
شهردار پرند با اشاره به رونداجرایی پروژه مذکور گفت: بعد از مرحله طراحی معماری و سازه، مرحله ساخت به دو بخش ساخت اسکلت بنا و بخش دیگر به مراحل نازک کاری و اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تقسیم و با مبلغ تقریبی 20/000/000/000ریال اجرایی می شود





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 12 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');