تجدید میثاق مسئولان و مردم شهر پرند با آرمانهای امام (ره)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) انجام شد
تجدید میثاق مسئولان و مردم شهر پرند با آرمانهای امام (ره)
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) جمعی از مسئولان شهری  و مردم ولایت مدار شهر پرند جهت ادای احترام و تجدید میثاق با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر آن بزرگوار حضور یافتند.  
در این مراسم حجت الاسلام خدیری امام جمعه شهر پرند، حجت الاسلام سلطانی رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر، علی یحیی پور شهردار، مهندس هاشم زهی مدیرعامل شرکت عمران پرند و جمعی دیگر از مسئولان و مقامات محلی به همراه مردم همیشه در صحنه شهر پرند با حضور خود و نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شاخص امام راحل ادای احترام کردند. 
علی یحیی پور شهردار پرند که به همراه تنی چند از مدیران و معاونان شهرداری پرند در این مراسم حضور داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: شخصیت شامخ ورهبری منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره) یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین یکی از ویژگی‌های این انقلاب است.
شهردار پرند تصریح کرد: روش ومنش ایشان به عنوان پیشوا و رهبر دینی، عالمی با عمل و سیاستمداری برجسته ، چنان مورد قبول و اطمینان ملت بزرگ ایران قرار گرفت که طرح ریزی هیچ نقشه‌ای از سوی قدرت‌های بزرگ و استکباری مخالف با شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، نتوانست جامه عمل به خود گرفته و عملا در مقابل بسیج شور و شعور ملت، شکست خوردند.
وی ادامه داد: اگر مدیران و کسانی که امروز در این مملکت جایگاهی دارند، در راه امام خمینی (ره) قدم بردارند و به فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گوش فرا دهند و عمل نمایند؛ هیچ قدرت خارجی نمی تواند چشم طمع به این انقلاب و کشور ایران اسلامی داشته باشد.
یحیی پور در پایان گفت: وظیفه همگی ما در برابر این انقلاب و شهیدان اینست که صادقانه لباس خدمت به تن کرده و به مردم و خلق خدا خدمت کنیم و برای رفاه مردم و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی بکوشیم





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 12 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');