طول خطوط درحال ساخت مترو بيش از 100 کيلومتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاری آریا-معاون عمرانی شرکت مترو تهران گفت: طول خطوط در حال ساخت مترو ، بیش از 100 کیلومتر با 75 ایستگاه است.
به گزارش خبرگزاری آریا، گرامی در نشست خبری با بیان اینکه شش خط هم اکنون در حال احداث است، افزود: خط شش با 35 کیلومتر و 27 ایستگاه، خط هفت با 38  کیلومتر  با سی ایستگاه، شمال خط سه 17 کیلومتر با 11 ایستگاه ، خط مترو فرودگاه با سه کیلومتر و 3 ایستگاه و شاخه خط نیاوران با شش کیلومتر با 4 ایستگاه در درون شهر تهران و 52 کیلومتر از ایستگاه شاهد تا شهر جدید پرند در حال ساخت است.
وی گفت: هم اکنون 156 کیلومتر مترو با 91 ایستگاه در حال فعالیت است که روزانه بیش از 3/5میلیون سفر انجام می شود.
معاون عمرانی شرکت مترو افزود: هم اکنون، احداث ایستگاه های عبدل آباد، زین الدین و ایستگاه بیمه ابتدای جاده مخصوص و همچنین ایستگاه میدان نوبنیاد و میدان قائم به پایان رسیده است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
گرامی گفت: خط شش مترو هم اکنون 12درصد پیشرفت فیزیکی و خط هفت مترو بیش از 45درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی همچنین از توسعه خط دو مترو خبر داد و افزود: این خط قرار است از فرهنگسرای اشراق به سرخه حصار و سپس به شهر پردیس توسعه یابد که در صورت تامین اعتبار که بخشی از آن به عهده دولت است در مدت دو سال به بهره برداری می رسد.
گرامی همچنین در خصوص مقاومت سازه های مترو در برابر زلزله گفت: این سازه ها به گونه ای احداث شده است که تحمل 8/5 ریشتر زلزله را دارد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 12 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');