حکایت بی‌اطلاعی متقاضیان و اطلاع دلالان؛آخرین آنالیز قیمتی مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شرکت عمران پرند حدود دو هفته قبل اعلام کرد: «"به‌دلیل عدم‌واریز سهم متقاضیان برنامه اجرایی مسکن مهر دچار انحراف شده است. راه‌حل اتمام هر پروژه‌ای داشتن برنامه اجرایی و مالی است و این دو لازم و ملزوم هم هستند. متأسفانه به‌دلیل عدم‌واریز سهم اکثر متقاضیان محترم برنامه اجرایی دچار انحراف شده است. این در حالی است که تاکنون سهم تسهیلات بانکی به‌طور کامل جذب گردیده و چنانچه مردم برای تعهدات مالی خود اقدام به همکاری نکنند، قطعاً سرنوشتی بهتر از این در انتظار پروژه‌ها نخواهد بود.»

پیش‌تر و در ماه‌های سپری شده از عمر دولت یازدهم در چند مرحله به متقاضیان مسکن مهر این شهر پیامک‌های اخطار ارسال کرد که « اطلاعیه اول متقاضی محترم؛ به‌منظور تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر ضروری است 30 درصد الباقی مبلغ قرارداد خود را که به‌صورت علی‌الحساب می‌باشد،‌ حداکثر ظرف مدت 10 روز واریز نمایید. بدیهی است مسئولیت هرگونه تبعات در عدم پرداخت متوجه جنابعالی خواهد بود.» و «اطلاعیه دوم، متقاضی محترم پیرو اطلاعیه اول در صورت عدم واریز 30 درصد الباقی وجه قرارداد پیش‌فروش، ضروریست به منظور تسریع در تکمیل واحد مسکن مهر ظرف مدت یک هفته نسبت به واریز آن اقدام نمایید.» نمونه‌هایی از این نوع پیامک‌ها هستند.

یکی از مشکلات و مسائلی متقاضیان مسکن مهر طی دو سال گذشته عدم اعلام قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر از سوی شرکت عمران پرند بوده است، در حالی این شرکت همواره بر ارسال قیمت‌تمام شده به متقاضیان از طریق پیامک و همچنین بارگذاری آن در سایت شرکت اصرار دارد که به همان اندازه متقاضیان این اقدام را انکار کرده‌اند.

به هر حال در شرایطی که بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر پرند ادامه دارد که این شرکت پیامک تهدیدآمیزی را به متقاضیان پروژه کیسون با این مضمون ارسال کرده است؛ «متقاضی محترم پروژه کیسون با عنایت به برنامه زمانبندی شده جهت تکمیل واحد جنابعالی، ضروریست نسبت به تکمیل 70 درصد سهم آورده متقاضی برابر با آخرین آنالیز اعلامی اقدام فرمایید.در غیر این‌صورت مسئولیت تاخیر در تحویل واحد مذکور بر عهده شما خواهد بود. روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند »

یکی از متقاضیان مسکن مهر پروژه کیسون با انتقاد از ارسال گاه و بیگاه پیامک از سوی شرکت عمران پرند به تسنیم گفت: بر اساس قرارداد کیسون (تیرماه سال 90)  جمع کل آورده متقاضی 16 میلیون تومان با 25 میلیون تومان تسهیلات بود.

وی ادامه داد: مطابق همین قرارداد باید واحد مسکن مهرم را تیرماه 92 یعنی دو سال پیش تحویل می‌گرفتم، اما با وجود این تخلف هیچکس از مدیران شرکت عمران جوابگو نیست و ما را تهدید می‌کنند اگر 70 درصد آورده تکمیل نکنید مسئولیت تاخیر واحد به عهده ما خواهد بود.

وی با بیان این‌که با هزاران امید در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کردم، بیان کرد: این در حالی است که طی دو سال اخیر به دلیل خلف وعده‌های فراوان در تحویل از کرده خود پشیمان شده‌ام و نه راه پس دارم و نه راه پیش.

وی یادآور شد: گرچه قیمت نهایی واحد مسکن مهرم مشخص نیست اما شماری از دلالان که برای خرید واحدهای مسکن مهر مقابل شرکت عمران جولان می‌دهند می‌گویند سهم آورده‌ مسکن مهر کیسون به بیش از 28 میلیون تومان افزایش یافته است.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');