وعده‌های جدید برای شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






فریبرز واحدی رئیس هیأت مدیره شهر جدید پرند با اشاره به اینکه سعی دارم تا پایان امسال تمامی ساخت و سازهای واحدهای مسکن مهر را تا پایان امسال جمع آوری کنم، گفت: تمامی تأکید من بر تکمیل خدمات زیربنایی است.
 
وی در ادامه افزود: در صورت تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی و همکاری با وزارت نیرو می توان این واحدها را در شهر پرند به سرعت به اتمام رساند.
 
بر اساس این گزارش؛ باران هاشم زهی مدیرعامل پرند از اتمام 96 هزار واحد مسکن مهر در پروژه های مسکن مهر پرند تا پایان سال 94 خبر داد و گفت: در صورت همکاری وزارت نیرو و پرداخت به موقع آورده متقاضیان این واحدها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
 
چندی پیش باران هاشم زهی مدیر عامل سابق شهر جدید پرند در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سقف زمانی تعیین شده برای اتمام 96 هزار واحد پروژه های مسکن مهر در پرند تا پایان سال 94 تعیین شده است، گفت: سعی خواهیم کرد تمامی پروژه های مسکن مهر را تا پایان سال آینده با همکاری وزارت نیرو به بهره برداری برسانیم.
 
وی افزود: بالای 42 هزار واحد مسکن مهر در پرند افتتاح گردیده و همین تعداد نیز پروژه هایی هستند که با همکاریبانک مسکن تسهیلات موردنظر را دریافت می کنند.
 
مدیرعامل شرکت عمران پرند اظهار داشت: 20 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده ایم و در حال حاضر منتظر هستیم که وزارت نیرو به تمامی تعهدات خود در این زمینه عمل کند تا واحدها تکمیل شود.
 
هاشم زهی خاطرنشان کرد: در صورتی که وزارت نیرو به تعهدات خود عمل کند باید متقاضیان در بخش آورده نیز به تعهدات خود عمل کند و به موقع آنها را پرداخت نماید.
 
این گزارش می افزاید: در حال حاضر شهر جدید پرند بیش از تکمیل واحدهای خود نیاز به ساماندهی تعاونی هایی دارد که متاسفانه مشکلات بسیار زیادی را برای متقاضیان ایجاد کرده و حال باید منتظر بمانیم و ببینم که واحدی رییس هیئت مدیره جدید چه اقداماتی را برای این شهر جدید پر آشوب ایجاد می کند. 




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');