مترو فرودگاه امام خمینی (ره)-پرند ۵ ماهه به اتمام می‌رسد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






هابیل درویشی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این که طول مترو حرم امام خمینی (ره) تا شهر پرند 52 کیلومتر است، افزود: برای اتمام این پروژه نیازمند اعتباری حدود 300 میلیارد تومان هستیم که با تامین این رقم می توانیم این خط مترو را شش ماهه به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به در دست ساخت بودن خط مترو فرودگاه امام خمینی تا شهر جدید پرند ، بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 84 درصد است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این خط نیز ظرف 5 ماه به بهره برداری می رسد.
 
وی پیش تر با بیان این که مترو فرودگاه مهرآباد  شهریور امسال به بهره برداری می رسد گفته بود: طول این خط 2 کیلومتر بوده و دارای 4 ایستگاه است که مسافران می توانند در تهران در سالن فرودگاه پیاده شوند.
 
مدیرعامل مترو تهران با بیان این که قطارهای این خط مترو به صورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است، افزود: واگن های این خط به صورت 100 درصد در واگن سازی تهران در حال ساخت است و مبلمان آن با قطارهای موجود در خطوط مترو متفاوت خواهد بود.
 
درویشی با اشاره به این که سازه های ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد 100 درصد به پایان رسیده است از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی کل پروژه خبر داد و گفت: در مرحله نازک کاری و نصب تجهیزات هستیم.
 
وی یادآور شد: همه نیازهای مهم قطار از جمله ریل سوم، واگن ها و... از قبل تهیه شده است و امیدواریم تا اواخر شهریور ماه امسال این پروژه به بهره برداری برسد.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');