نصب المان های مذهبی در مبادی ورودی و خروجی شهرپرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نصب المان های مذهبی در مبادی ورودی و خروجی شهرپرند
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، نصب المان های مذهبی در ورودی و خروجی شهر، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری پرند انجام می شود.
محمد تاجیک معاون فنی عمرانی شهرداری پرند با اعلام این خبر گفت:‌ المان هایی که در سطح شهر نصب می شود باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی بتواند روح معنوی فضای شهری را افزایش دهند.
وی ادامه داد:‌ المان هایی که برای این مسیر در نظر گرفته شده به طرح هایی از جمله: بسم الله، سبحان الله، الحمدالله، یا حی و یا قیوم، لا اله الا الله و... مزین است.
 مهندس تاجیک تعداد این طرح ها را 10 عدد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این المان ها در دو طرف بلوار شهید باهنر حد فاصل ورودی اتوبان ساوه تا میدان بصیرت نصب خواهد شد و در اقدام بعدی در دیگر نقاط شهر، نصب المان و طرح هایی با دستمایه  مذهبی اجرا می شود.
وی در مورد کیفیت این سازه ها گفت: این المانها از ورق آهن 3 میل ساخته شده و فونداسیون آن بتن مسلح است.        
معاون فنی عمرانی شهرداری پرند در پایان اظهار کرد: نصب المان های مختلف در شهر از برنامه های جدید مدیریت شهری پرند است که ضمن زیبایی محیط شهری بر سواد بصری شهروندان نیز می افزاید





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');