مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری پرند برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری پرند برگزار شد
 ساختمان جدید شهرداری پرند با حضور معاونان استاندار تهران و فرماندار شهرستان رباط کریم همزمان با سفر ریاست جمهوری به شهرستانهای جنوب غرب استان تهران کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ طی مراسمی ظهر پنج شنبه 15 مرداد با حضور حسن کریمی معاون عمرانی و مهندس کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، علی بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم، حجتالاسلام سلطانی رییس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، علی یحیی پور شهردار پرند، مهندس محمود پور شهردار نصیرشهر و جمعی از مسئولان شهری و شهرستان ساختمان جدید شهرداری کلنگ زنی شد.
در این مراسم حجت الاسلام سلطانی رییس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم به حضار از خدمات شهرداری و همکاران در شورای شهر تقدیر کرد و افزود: به لطف خداوند کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده است و احداث ساختمان شهرداری یکی از این اقدامات است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به افزایش جمعیت شهر جدید پرند در آینده و جهت خدمت رسانی به شهروندان احداث ساختمان شهرداری را ضروری دانست و افزود: امیدوارم این بنا یادگاری و اثر ماندگاری باشد از زحمت کشان و خادمان مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند.  
در ادامه این مراسم علی بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت همراه به شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم گفت: شهرستانهای جنوب استان تهران امروز میزبان کاروان دولت تدبیر و امید بود که به طور یقین این سفر منشأ خیر و برکت فراوان برای این شهرستانها به ویژه رباط کریم و شهر پرند خواهد بود.
فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه، اقدامات اخیر شهرداری پرند را در حوزه عمرانی ستود و اضافه کرد: در این مدت کوتاه و از زمان مدیریت مهندس یحیی پور شاهد تغییرات خوبی در شهر پرند هستیم و لازم است همین جا از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر پرند تقدیر کنم.
در پایان، مراسم کلنگ زنی ساختمان شهرداری توسط خانواده های معظم شهید به زمین زده شد و سپس مسؤلان هر کدام بطور نمادین اولین کلنگ احداث ساختمان را به زمین زدند.
گفتنی است ساختمان مرکزی شهرداری در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع در شمال فاز 4 جانمایی شده و قرار است احداث آن ظرف مدت 18 ماه در سه فاز با زیر بنای 13 هزار متر مربع در 7 طبقه و با ارزش تقریبی 200 میلیارد ریال به بهره برداری برسد





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');