خط کشی معابر اصلی شهر پرند اجرا می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خط کشی معابر اصلی شهر پرند اجرا می شود
  خط کشی طولی خیابانها و معابر شهری همزمان با نصب آرم و علایم ترافیکی در سطح شهر پرند انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ جاوید رحیمی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر پرند با اعلام این خبر گفت: طرح خط کشی معابر شهر جدید پرند با هدف افزایش ضریب ایمنی و ایجاد نظم در ترافیک شهری همزمان با نصب علایم راهنمایی و رانندگی اجرا می شود.
وی اظهار داشت: خط کشی از مهمترین علائم راهنمایی و رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر اجرا می شود و هدف از خط کشی معابر، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر پرند با بیان اینکه  طرح خط کشی معابر در دو مرحله اجرا می شود گفت: در حال حاضر مسیر میدان آزادی تا تقاطع بلوار شهید چمران و جمهوری (پارک فدک) خط کشی شده و نصب علایم ترافیکی آن به پایان رسیده است.
وی افزود: برای اجرای این طرح 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.
جاوید رحیمی در مورد کیفیت خط کشی ها گفت: به منظور افزایش و ماندگاری هر چه بیشتر این خط کشی ها از رنگ سرد ترافیکی استفاده و جهت قابل دید بودن خطوط در شب، از مواد شب نما استفاده شده است.
وی در پایان از ادامه عملیات خط کشی در صورت تامین اعتبار خبر داد و تصریح کرد: قصد داریم تا بازگشایی مدارس تمام  خیابانهای شهر را خط کشی و جهت سال تحصیلی پیش رو مناسب سازی کنیم تا شاهد ترددی روان و بدون ترافیک در شهر جدید پرند باشیم





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');