برپایی بازارچه کارآفرینی در پارک فدک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برپایی بازارچه کارآفرینی در پارک فدک
به گزارش روایط عمومی شهرداری پرند: به مناسبت 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و توسعه آموزشهای مهارت و فناوری، بازارچه ای با همت معاونت فرهنگی اجتماعی و امور بانوان شهرداری برای زنان سرپرست خانوار و کارآفرین شهر جدید پرند برپا می شود.
سهیلا لطفی سرپرست امور بانوان شهرداری اظهار کرد: به منظور حمایت اقتصادی و ایجاد فرصت در تقویت توانایی های بانوان، توانمند سازی زنان سرپرست خانواده و اجرای اهداف شهرداری پرند در حمایت از کارآفرینان بازاراچه کارآفرینی در پارک فدک فاز 2 برگزار می شود.
وی ادامه داد: صنایع دستی، محصولات نشر و کتاب، تابلوهای نقاشی و خوشنویسی، شمع های تزیینی، آش و غذای خانگی از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرضه می شود.
لطفی اضافه کرد: در این بازارچه کارآفرینان و زنان سرپرست خانواده تحت پوشش، محصولات خود را برای فروش به بازدید کنندگان با قیمت مناسب عرضه می کنند.
 سرپرست امور بانوان شهرداری بازدید از بازارچه را همه روزه برای عموم شهروندان از ساعت 10 تا 24 اعلام کرد و افزود: این بازارچه کارآفرینی که فعالیت خود را از ماه مبارک رمضان بصورت آزمایشی آغاز کرده است از 6 مرداد و همزمان با روز ملی کار آفرینی به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');