احداث اولین پارک فاز صفر در آینده ای نزدیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






احداث اولین پارک فاز صفر در آینده ای نزدیک
اهالی فاز صفر شهر جدید پرند منتظر احداث اولین پارک در این منطقه باشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ با توجه به اینکه در فاز صفر شهر پرند هیچ گونه پارکی تا کنون احداث نشده است، شهرداری پرند برای رفاه حال شهروندان اقدام به ساخت پارک "نقش جهان" می کند.
علی یحیی پور شهردار پرند ضمن اعلام این خبر گفت: این پارک که عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد، در خیابان نقش جهان فاز صفر در محدوده دو مرکز تجاری و بازار روز شاهد جانمایی شده است.
وی در ادامه افزود: متراژ این پارک 2540 متر مربع است که عملیات اجرایی آن ظرف 20 روز آینده آغاز خواهد شد.
شهردار پرند با اشاره به اینکه در این پروژه، خدماتی همچون فضای سبز، آبنما، وسایل بازی کودکان، پارکینگ و جاده سلامتی برای شهروندان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: برآورد تقریبی هزینه این پارک 6 میلیارد ریال است و از طریق قرارداد با سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران اجرا خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');