کاشت نهال در 2 هکتار از اراضی ورودی شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سرپرست فضای سبز شهرداری پرند خبر داد:
کاشت نهال در 2 هکتار از اراضی ورودی شهر پرند
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، به منظور توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز شهر جدید پرند، از ابتدای امسال کاشت نهال از گونه های متنوع و سازگار با آب، خاک و هوای پرند در پارک ها، خیابان ها، معابر، میادین و ریفیوژ وسط بلوارها آغاز شده است.
رضا مبتکر سهزابی سرپرست فضای سبز شهرداری پرند با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه های شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز در پرند که علاوه بر زیباسازی منظر شهری به تلطیف هوا نیز کمک می کند، این طرح اجرا می شود.
وی ادامه داد: با نظر کارشناسان فضای سبز شهرداری گونه های مقاوم و مناسب با اقلیم آب و هوای شهر پرند انتخاب شده که تا 10 روز آینده کارغرس آنها پایان خواهد یافت.
سر پرست فضای سبز شهرداری پرند ادامه داد: گونه های مختلفی از قبیل توت کاکوزا، زیتون روغنی، ابریشم مصری، عرعر و خر زهره غرس و برای کاشت انتخاب شده که این روند روزانه و با نظارت کارشناسان فضای سبز در محل های مشخص کاشته خواهد شد تا زمینه ی توسعه فضای سبز شهر جدید پرند را فراهم کند.
مبتکرسهزابی تصریح کرد: 15 هزار اصله درخت ودرختچه  از این گونه ها که نهالهای 5 ساله، 3 ساله و 2 ساله هستند در لاین شمال ورودی شهر و بلوار باهنر کاشته می شود./





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 23 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');