قول تحویل کل مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از صد هزار واحد مسکن سهمیه شهر جدید پرند 85 تا 90 هزار واحد آن تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.


سعید صابونی مدیر عامل شهر جدید پرند درباره توقف ثبت‌نام متقاضیان شهر جدید پرند اظهار کرد: به دلیل ساماندهی پرونده متقاضیان تعاونی‌ها که بالغ به 25 هزار پرونده بوده است و هم‌چنین تقاضای انفرادی افراد، فعلا ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت و در تیرماه یا مرداد‌ ماه مجددا ثبت‌نام جدید آغاز می‌شود. وی ادامه داد: پیش از این به تعاونی‌ها برای بررسی پرونده‌ی متقاضیان خود تا 31 فروردین‌ماه مهلت داده بودیم که این مهلت تا تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه تمدید شده بود.

صابونی با بیان این‌که قرار بود تا پایان اسفند 90 هشت هزار واحد مسکونی پرند افتتاح شود، گفت: سه هزار نفر در این واحد‌ها سکونت دارند. نزدیک به 76 هزار واحد در پرند در مرحله‌ی پایان سفت‌کاری است. مدیر عامل شهر جدید پرند، تصریح کرد: این 76 هزار واحد در دو الی سه ماه آینده به مرحله‌ی نازک‌کاری می‌رسد.

     
منبع:شاسا





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 3 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');