برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری پرند
  به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در روز دو شنبه  19 مرداد در سالن اجتماعات شهرداری با حضور حجت الاسلام سلطانی رییس شورا، علی یحیی پور شهردار، محمد حاجی محمد لو و مجید آقاجانلو معاونان خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی و جمعی از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات فعال در شهر پرند برگزار شد.
حجت الاسلام سلطانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این روز افزود: جایگاه خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار مهم است و امروزه رسانه ها مهمترین ابراز برای ارتباط در جوامع هستند که از جایگاه بسیار والایی برخوردارند.
وی در ادامه گفت: خبرنگاران باید در انعکاس خبر بی طرف باشند و در نهایت امانت داری موضوع را از طریق تریبون مطبوعات و رسانه به جامعه انتقال دهند.
رییس شورای اسلامی شهر پرند با بیان اینکه انعکاس اخبار نباید به نوعی باشد که آرامش عمومی را در سطح جامعه بر هم زند اظهار کرد: می توان در تهیه خبر، ابتدا زحمات مسؤلان، سازمانها ونهاد ها را منعکس و از عملکرد آنها تقدیر کرد و سپس از آنها انتقاد نمود.
حجت الاسلام سلطانی در ادامه گفت: بنا به توصیه معصومین (ع) برای نقد عملکرد اول نقاط مثبت را مد نظر داشت و مطرح کرد و سپس در جای خود اگر ایرادی بود با حفظ آبرو و نگه داشتن حرمت افراد آن اخبار را رسانه ای کرد.
علی یحیی پور شهردار پرند با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و صاحبان قلم و زحمت کشان این عرصه گفت: از خبرنگاران شهر پرند که اخبار و گزارشهای مربوط به شهرداری را در وقت مناسب مخابره می کنند کمال تشکر را دارم.
وی ادامه داد: از خبرنگاران درخواست دارم قبل از چاپ و رسانه ای کردن اخبار طرح ها و پروژه های شهرداری، از اعداد و ارقام مطمئن شوند و جهت اطلاع از صحت اخبار و طرح های شهرداری با خود من تماس گرفته و سپس اطلاع رسانی شود.
شهردار پرند در پایان تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مسئولان هستند و قادر هستند عملکرد سازمانها و نهاد ها را به مردم اطلاع دهند و همچنین انتقاد و درخواست جامعه را به گوش مدیران برسانند.
در پایان این مراسم، جلسه پرسش و پاسخ از شهردار برگزار شد و خبرنگاران هر کدام به  بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند و مهندس یحیی پور به سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ گفت.
 در خاتمه نشست از خبرنگاران فعال در حوزه شهر پرند و شهرستان رباط کریم با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد./





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 23 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');