با حضور دختران طرح پاکسازی در پارک فدک شهر پرند برگزار شد؛


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






با حضور دختران طرح پاکسازی در پارک فدک شهر پرند برگزار شد؛
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند ، در راستای سیاست های کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر و همچنین برنامه های تدوین شده امور بانوان شهرداری پرند در راه ایجاد شهری سالم و پویا، در روز سه شنبه مورخ 94/5/27 به مناسبت روز دختر  همایش بزرگ پاکسازی در پارک فدک برگزار شد تا شهرداری پرند و همچنین اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم ، در این عرصه نیز گام های بلندی بردارند و در خصوص آموزش محیط زیست به کودکان و سالم سازی جامعه نمره قبولی بگیرند. ضمن این که قرار است برنامه ای مشابه در ارتفاعات پارک کوهسار نیز برگزار شود.
این برنامه با حضور زهرا داستانگو رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، محمدحاجی محمدلو معاون خدمات شهری، مجید آقاجانلو معاون فرهنگی- اجتماعی و سهیلا لطفی سرپرست امور بانوان شهرداری و همچنین دوستداران محیط زیست به مرحله اجرا درآمد.
داستانگو ضمن تبریک روز دختر و دهه کرامت و تشکر از اقدامات صورت گرفته در برنامه، با ابراز خرسندی از استقبال خوب شهروندان پرندی از اجرای همایش پاکسازی بوستان فدک گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت جدی مردم در این طرح های زیست محیطی و پاکیزگی بوستان ها بوده ایم.
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، به نقش موثر چنین برنامه هایی در ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین شهروندان اشاره کرد و گفت: امیدواریم برپایی چنین برنامه هایی باعث ایجاد محیطی سالم و پاکیزه در شهرمان شود و هر شهروند می تواند یک محیط بان باشد.
وی گفت: این عادلانه نیست که از زمین و منابع طبیعی آن استفاده کنیم، اما باعث آلودگی زمین شویم. و دهه کرامت و روز دختر بهانه ای است تا برای زمینی که بر روی آن زندگی می کنیم، ارزش قائل شویم. و از نقش مهم خود در حمایت از محیط زیست آگاه شویم.
این همایش با مشارکت اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم و زحمات بانوان علاقه مند به محیط زیست برگزار شد که طی آن تعدادی کیسه زباله که با محیط زیست نیز سازگاری داشتند، در بین کودکان و خانواده هایشان توزیع شد. در پایان مراسم نیز با هدف ترغیب بیشتر شهروندان، مراسم اهدای هدیه میان کسانی که کیسه های زباله خود را تحویل دادند، برگزار و به 12 نفر از دوستداران محیط زیست جوایزی اهداء شد.
این برنامه که با هدف کاهش زباله توسط کودکان و علاقه مندسازی آنها به ساخت بهترین ها از دور ریختنی ها برگزار شد با اجرای مسابقه غلطه آی غلطه ادامه یافت. در این بخش با قصه ای از یک کودک اشتباهات خانواده و کودکان در حمایت از محیط زیست مطرح گردید و کودکان با پاسخگویی به سوالات کارشناس برنامه جوایزی را دریافت نمودند.
از دیگر برنامه های جانبی می توان به اجرای سرود ملی توسط کودکان، اجرای ساز کوبه ای ،دکلمه روز دختر، مسابقه ی سوالی، صحبت درباره آموزش محیط زیست،نقاشی و کاردستی،نظافت پارک و لوازم بازی و نقاشی صورت اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 1 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');