سم پاشی درختان و فضای سبز شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سم پاشی درختان و فضای سبز شهر پرند
 برای کنترل آفات و مبارزه با بیماریهای درختان تبریزی و درختچه‌های سطح شهر عملیات سم­ پاشی در سطح پارک ها و بوستانهای پرند آغاز شد. 
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ رضا مبتکر سهزابی سرپرست فضای سبز شهرداری، از آغاز سم‌پاشی درختان و درختچه‌های سطح شهر با رعایت نکات ایمنی و محیط زیستی خبر داد.
سرپرست فضای سبز شهرداری پرند گفت: واحد فضای سبز شهرداری به منظور حفاظت از درختان و مبارزه با آفات، عملیات سم پاشی درختان سطح شهر را با بهره گیری از تجارب کارشناسان و ناظران فضای سبز شهرداری، از هفته گذشته آغاز کرده است.
وی ادامه داد: با دستور العملی که به پیمانکار مجری داده شده، سم پاشی با دستگاهای پیشرفته و نوین " توربولاینر" انجام می شود و سعی ما بر این است که زمان سم پاشی کوتاه باشد تا هم اثرپذیری آن بهتر و هم آلودگی هوای کمتری داشته باشد.
سرپرست فضای سبز شهرداری پرند افزود: سم پاشی در دو نوبت، آخر شب ها و صبح های زود که تردد شهروندان کمتر است صورت می گیرید تا از آلودگی احتمالی جلوگیری شود. 
مبتکر سهزابی علت سم پاشی را آفت زدن درخت های تبریزی عنوان کرد و گفت: برای از بین بردن این آفات از سم زئوزران، روغنی تابستانه و دیازینون استفاده می شود.
این مقام مسؤل خاطرنشان کرد: رشد و نمو گیاهان همواره تحت تأثیر عوامل محدود کننده‌ای همچون آفات قرار می‌گیرد و این آفات باعث ضعف عمومی و در نهایت خشکیدگی گیاه می‌شود، بنابراین شهرداری پرند اقدام به سم‌پاشی درختان معابر سطح شهر کرده تا از خشکیدگی و آسیب درختان جلوگیری شود.
سرپرست فضای سبز شهرداری پرند در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهروندان توصیه کرد: شهروندان از پارک کردن وسایل نقلیه به ویژه خودروهای حاوی مواد خوراکی زیر درختان و کنار پارک ها در هنگام عملیات سم پاشی خودداری کرده و همچنین در هنگام عملیات سم پاشی تمامی پنجره های مشرف به معابر را بسته و برای چند ساعت از حضور در محله های سم پاشی شده خوداری نمایند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 1 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');