نصب فرفره های پارکی و المان "الله" در میدان بصیرت پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نصب فرفره های پارکی و المان "الله" در میدان بصیرت پرند
 واحد زیبا سازی شهرداری پرند کار نصب و اجرای المان و فرفره های میدان بصیرت را به پایان رساند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ محمد حاجی محمد لو سرپرست معاونت خدمات شهری با بیان اینکه زیباسازی و فضاسازی شهری یکی از مهمترین برنامه‌های شهردار جدید پرند است اعلام کرد: نصب المان ها مختلف به صورت گسترده، در فازهای صفر، 1 و 2 شهر جدید پرند در دستور کار واحد زیبا سازی شهرداری قرار گرفته است.
این مقام مسؤل ادامه داد: واحد زیباسازی شهرداری، طرح بهسازی و بازپیرایی میادین شهر و ایجاد هویت شهری را با نصب المان ها در میادین و معابر شهر آغاز کرده و این روند تا اجرای کامل طرح ادامه خواهد داشت.
وی به المان های مختلف نصب شده در سطح شهر از جمله المان میدان بصرت اشاره کرد و گفت: المان "الله" که به تازگی در بالای سازه ی این میدان نصب شده با هزینه ای بالغ بر 95 میلیون ریال و از جنس چلنیوم است که شب ها با روشنایی، زیبایی خاصی را به این میدان اصلی شهر بخشیده است.
 سرپرست معاونت خدمات شهری در ادامه یادآور شد: کار خرید و نصب 20 عدد فرفره پارکی به ارتفاع های 3.5 و 4.5 متر در ضلع شمالی این میدان و پارک کوهسار با اعتبار 150 میلیون ريال نیز به پایان رسیده است.
حاجی محمد لو تصریح کرد: المان های شهر علاوه بر زیبایی، مشخصه و معرف شهرها هستند و می توانند جنبه های موضوعی در حوزه فرهنگی داشته باشند و یا به دلیل فرم خاص و شکل زیبا به عنوان المان شهری مطرح شوند.
وی در پایان گفت: امید است با اجرای این طرح ها به یکی از اهداف توسعه شهری که همان، زیباسازی سیما و منظر شهری است دست پیدا کنیم





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 1 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');